loading...

نایس موزیک

به هر کس وفا کردم بی وفایی دیدم به زخمایی دل خودم چ حرفایی که شنیدم چنان کردن وجودم دلم را سرد کردن تمام حسدی ام را سراسر درد کردن🙏 دانلود اهنگ به هرکی وفا کردم چه بی وفایی دیدم,دانلود آهنگ کردی بی

حسین بازدید : 2127 یکشنبه 04 فروردین 1398

به هر کس وفا کردم بی وفایی دیدم

به زخمایی دل خودم چ حرفایی که شنیدم

چنان کردن وجودم دلم را سرد کردن تمام حسدی ام را سراسر درد کردن🙏

دانلود اهنگ به هرکی وفا کردم چه بی وفایی دیدم
,
دانلود آهنگ کردی بی وفایی
,
دانلود اهنگ از بی وفایی روزگار زندان پناهگاه منه
,
دانلود اهنگ دل به هرکی دادم بی وفایی دیدم افسانه
,
آهنگ دل به هرکی دادم بی وفایی دیدم از افسانه
,
آهنگ غمگین بی وفایی
,
دانلود آهنگ کردی ساز بی وفایی یار
,
اهنگ به هرکس وفای کردم بی وفایی دیدم حمید فلاح
,
ترانه کردی بی وفا

دانلود اهنگ به هرکی وفا کردم چه بی وفایی دیدم

http://musickordi.com/music/886/

دانلود آهنگ  







برچسب ها دانلود اهنگ به هرکی وفا کردم چه بی وفایی دیدم دانلود آهنگ کردی بی وفایی دانلود اهنگ از بی وفایی روزگار زندان پناهگاه منه دانلود اهنگ دل به هرکی دادم بی وفایی دیدم افسانه آهنگ دل به هرکی دادم بی وفایی دیدم از افسانه آهنگ غمگین بی وفایی دانلود آهنگ کردی ساز بی وفایی یار اهنگ به هرکس وفای کردم بی وفایی دیدم حمید فلاح ترانه کردی بی وفا
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو