loading...

نایس موزیک

آهنگ هوای تازه امیر عظیمیLyrics Music Havaye Taze Amir Azimi♫♫♫زیباترین پاییز من تسلیم میشم با نگاتمن بغض میبینم فقط از لا به لای خنده هاتوقتی سکوت میکنم دارم به گریه میرسمتقصیر دستای تو شدحالا اگه دل

حسین بازدید : 33 پنجشنبه 01 فروردین 1398


آهنگ هوای تازه امیر عظیمی

Lyrics Music Havaye Taze Amir Azimi




♫♫♫

زیباترین پاییز من تسلیم میشم با نگات
من بغض میبینم فقط از لا به لای خنده هات
وقتی سکوت میکنم دارم به گریه میرسم
تقصیر دستای تو شد
حالا اگه دلواپسم


از دی ماه لعنتی دلگیرتر از بهمنم
وقتی که از این خاطره بوی تورو میده تنم


بوی تورو میده تنم

زیباترین پاییز من تسلیم میشم با نگات
من بغض میبینم فقط از لا به لای خنده هات
وقتی سکوت میکنم دارم به گریه میرسم
تقصیر دستای تو شد
حالا اگه دلواپسم

از دی ماه لعنتی دلگیرتر از بهمنم
وقتی که از این خاطره بوی تورو میده تنم
بوی تورو میده تنم







برچسب ها متن آهنگ دانلود آهنگ بیکلام هوای تازه امیر عظیمی کد آهنگ پیشواز همراه اول هوای تازه امیر عظیمی کد آهنگ پیشواز ایرانسل هوای تازه امیر عظیمی Download Music دانلود آهنگ هوای تازه امیر عظیمی با کیفیت 320 دانلود آهنگ جدید ایرانی دانلود آهنگ جدید هوای تازه امیر عظیمی دانلود آهنگ هوای تازه امیر عظیمی متن آهنگ هوای تازه امیر عظیمی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو