loading...

نایس موزیک

    متن آهنگ من میخوام دنیامو به پای عشق تو بریزم ,متن آهنگ,دانلود آهنگ بیکلام من میخوام دنیامو به پای عشق تو بریزم,من میخوام دنیامو به پای عشق تو بریزم,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید من میخ

حسین بازدید : 73 شنبه 25 اسفند 1397

 

 

متن آهنگ من میخوام دنیامو به پای عشق تو بریزم ,متن آهنگ,دانلود آهنگ بیکلام من میخوام دنیامو به پای عشق تو بریزم,من میخوام دنیامو به پای عشق تو بریزم,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید من میخوام دنیامو به پای عشق تو بریزم,دانلود آهنگ من میخوام دنیامو به پای عشق تو بریزم با کیفیت 320,کد آهنگ پیشواز همراه اول من میخوام دنیامو به پای عشق تو بریزم ,کد آهنگ پیشواز ایرانسل من میخوام دنیامو به پای عشق تو بریزم ,Download Music,دانلود آهنگ جدید ایرانی,

 

من میخوام دنیامو 
به پای عشق تو بریزم
هرچی که تو دلته 
فقط به من بگو عزیزم
بالا بری پایین بیایی 
میگیرم محکم اون دستاتو

 

 

 دانلود اهنگ من میخوام دنیامو  به پای عشق تو بریزم

*درخواستی کاربران**سایت موزیک درخواستی**پخش بزودی*

این آهنگ از طریق کاربران سایت مادرخواست شده - این آهنگ درصورت پیدا شدن بزودی در سایت قرار میگیرد

اگر دنبال آهنگی هستین که توی اینترنت نیست متن شو برامون ارسال کنید تا با هم کمک کنیم زود تر پیدا بشه

پی ام فقط در تلگرام 09306108990







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو