loading...

نایس موزیک

X دانلود اهنگ عجب یاری X دانلود اهنگ عجب حالیه عجب یاریه تو اینجایی و همین کافیه X دانلود ریمیکس اهنگ عجب حالیه X دانلود آهنگ مهدی یغمایی نگارا X اهنگ عجب حالیه عجب یاریه دلم

حسین بازدید : 37 سه شنبه 21 اسفند 1397
X دانلود اهنگ عجب یاری X دانلود اهنگ عجب حالیه عجب یاریه تو اینجایی و همین کافیه X دانلود ریمیکس اهنگ عجب حالیه X دانلود آهنگ مهدی یغمایی نگارا X اهنگ عجب حالیه عجب یاریه دلم عاشقه X دانلود ریمیکس عجب حالیه X متن اهنگ عجب حالیه X آهنگ عجب حالیه ریمیکس X دانلود اهنگ نگارا X دانلود اهنگ عجب یاریه X ریمیکس عجب حالیه عجب یاریه

 

دم از عشق، بزن!●♪♫
تازه شم؛ با نفس هات…●♪♫
جنون آوره باورِ عشق؛ کنارت●♪♫
من از عرش به فرش میارم؛ این ماهوُ واست!●♪♫
پُر از خاطره اس آخر؛ عشق، کنارت●♪♫
عجب حالیه! عجب یاریه!●♪♫
تو اینجایی وُ همین کافیه…●♪♫
عجب حالیه! عجب یاریه!●♪♫
دلم عاشقِ حسِ بی تابیه●♪♫
شب از پنجره؛ ماتِ اون روی ماهت●♪♫
تو می گردی؛ دورِ من وُ روزگارم●♪♫
تو هر سمت وُ سوی جهانم که باشی●♪♫
تو رو من به هر حالتی؛ دوسِت دارم●♪♫


عجب حالیه! عجب یاریه!●♪♫
تو اینجایی وُ همین کافیه…●♪♫
عجب حالیه! عجب یاریه!●♪♫
دلم عاشقِ حسِ بی تابیه●♪♫
دم از عشق، بزن!●♪♫
تازه شم؛ با نفس هات…●♪♫
جنون آوره باورِ عشق؛ کنارت●♪♫
من از عرش به فرش میارم؛ این ماهوُ واست!●♪♫
پُر از خاطره اس آخر؛ عشق، کنارت●♪♫
عجب حالیه! عجب یاریه!●♪♫
تو اینجایی وُ همین کافیه…●♪♫
عجب حالیه! عجب یاریه!●♪♫
دلم عاشقِ حسِ بی تابیه●♪♫

 

http://music-fa.com/download-song/5536/

دانلود آهنگ با کیفیت عالی (320)







برچسب ها دانلود اهنگ عجب یاری دانلود اهنگ عجب حالیه عجب یاریه تو اینجایی و همین کافیه دانلود ریمیکس اهنگ عجب حالیه دانلود آهنگ مهدی یغمایی نگارا اهنگ عجب حالیه عجب یاریه دلم عاشقه دانلود ریمیکس عجب حالیه متن اهنگ عجب حالیه آهنگ عجب حالیه ریمیکس دانلود اهنگ نگارا دانلود اهنگ عجب یاریه ریمیکس عجب حالیه عجب یاریه
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو