loading...

نایس موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی,Download Music,دانلود آهنگ جدید من بجای تو رضا شیری,دانلود آهنگ بیکلام من بجای تو رضا شیری,متن آهنگ من بجای تو رضا شیری ,دانلود آهنگ من بجای تو رضا شیری با کیفیت 320,دانلود آهن

حسین بازدید : 17 یکشنبه 19 اسفند 1397

دانلود آهنگ جدید ایرانی,Download Music,دانلود آهنگ جدید من بجای تو رضا شیری,دانلود آهنگ بیکلام من بجای تو رضا شیری,متن آهنگ من بجای تو رضا شیری ,دانلود آهنگ من بجای تو رضا شیری با کیفیت 320,دانلود آهنگ,کد آهنگ پیشواز همراه اول من بجای تو رضا شیری ,کد آهنگ پیشواز ایرانسل من بجای تو رضا شیری ,من بجای تو رضا شیری,متن آهنگ,

متن آهنگ من به جای تو از رضا شیری

https://www.bibakmusic.com/13806/music-%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D8%B1%D8%B6%D8%A7-%D8%B4%DB%8C%D8%B1%DB%8C-%D9%85%D9%86-%D8%A8%D9%87-%D8%AC%D8%A7%DB%8C-%D8%AA%D9%88.html

شکستم ولی تکیه گاه توام

ببین بی کس اما پناه توام

یه عمره که از غصه و غم پرم

به جای تو بازم شکست میخورم

همون وقت که از زندگی خسته ای

برات باز نشد هردر بسته ای

میخوام توی نقش تو بازی کنم

به هرسختی تقدیرو راضی کنم

اگه خاطرات تورو دوشمه

بجای تو غصه تو آغوشمه

یه حسی منو سمت تو میکشه

میگه این عذاب عین آرامشه

توهیچ وقت کنارت ندیدی منو

جلوتر ازت رفتم این جاده رو

مبادا که غم راه تو سد کنه

بجای تو دنیا به من بد کنه

همه خنده و شادیا مال تو

تو رفتیو قلبم به دنبال تو

to raftiyo ghalbam be donbal to

هوای تو رو دارم هر جا بری

havaye to ro daram har ja beri

بازم پیشتم حتی تنها بری

bazam pishetam hata tanha beri

توهیچ وقت کنارت ندیدی منو

جلوتر ازت رفتم این جاده رو

مبادا که غم راه تو سد کنه

بجای تو دنیا به من بد کنه

همه خنده و شادیا مال تو

تو رفتیو قلبم به دنبال تو

to raftiyo ghalbam be donbal to

هوای تو رو دارم هر جا بری

havaye to ro daram har ja beri

بازم پیشتم حتی تنها بری

bazam pishetam hata tanha beri

ترانه آهنگ من به جای تو از رضا شیری

توهیچ وقت کنارت ندیدی منو

جلوتر ازت رفتم این جاده رو

مبادا که غم راه تو سد کنه

بجای تو دنیا به من بد کنه

همه خنده و شادیا مال تو

تو رفتیو قلبم به دنبال تو

to raftiyo ghalbam be donbal to

هوای تو رو دارم هر جا بری

havaye to ro daram har ja beri

بازم پیشتم حتی تنها بری

bazam pishetam hata tanha beri

آهنگ با کیفیت

 







برچسب ها دانلود آهنگ جدید ایرانی Download Music دانلود آهنگ جدید من بجای تو رضا شیری دانلود آهنگ بیکلام من بجای تو رضا شیری متن آهنگ من بجای تو رضا شیری دانلود آهنگ من بجای تو رضا شیری با کیفیت 320 دانلود آهنگ کد آهنگ پیشواز همراه اول من بجای تو رضا شیری کد آهنگ پیشواز ایرانسل من بجای تو رضا شیری من بجای تو رضا شیری متن آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو