loading...

نایس موزیک

آهنگ شیما امید جهان» ترانه سرا ( آغاسی )» آهنگ ساز : ( آغاسی )» تنظیم : ( آرش خادمی )اسمت مثل گلای اطلسی قشنگهدوستت دارم چه کنم دلت مثل سنگهدوریت برام سخته عاشق سیاه بختهدوریت برام س

حسین بازدید : 55 سه شنبه 30 بهمن 1397

آهنگ شیما امید جهان
» ترانه سرا ( آغاسی )
» آهنگ ساز : ( آغاسی )
» تنظیم : ( آرش خادمی )

اسمت مثل گلای اطلسی قشنگه
دوستت دارم چه کنم دلت مثل سنگه
دوریت برام سخته عاشق سیاه بخته
دوریت برام سخته عاشق سیاه بخته

شیما شبما شیما قهر نکن چشمای من و تر نکن
شیما قلب تو مهمونمه عشقت توی خونمه

به نام عشقت گرفتارم بیا طبیبم که بیمارم
من از تو دورم بدون از نگاهم بخون
اگه تنهام بزاری نه سر دارم نه سامون
وای تو بهار منی , گلزار منی
بی تو در باغ دل نه گل دارم نه گلدون




شیما شبما شیما قهر نکن چشمای من و تر نکن
شیما قلب تو مهمونمه عشقت توی خونمه

اسمت مثل گلای اطلسی قشنگه
دوستت دارم چه کنم دلت مثل سنگه
دوریت برام سخته عاشق سیاه بخته
دوریت برام سخته عاشق سیاه بخته

شیما شبما شیما قهر نکن چشمای من و تر نکن
شیما قلب تو مهمونمه عشقت توی خونمه

به نام عشقت گرفتارم بیا طبیبم که بیمارم
من از تو دورم بدون از نگاهم بخون
اگه تنهام بزاری نه سر دارم نه سامون
وای تو بهار منی , گلزار منی
بی تو در باغ دل نه گل دارم نه گلدون







برچسب ها دانلود آهنگ شیما امید جهان با کیفیت 320 Download Music کد آهنگ پیشواز ایرانسل شیما امید جهان دانلود آهنگ بیکلام شیما امید جهان شیما امید جهان کد آهنگ پیشواز همراه اول شیما امید جهان دانلود آهنگ متن آهنگ دانلود آهنگ جدید ایرانی متن آهنگ شیما امید جهان دانلود آهنگ جدید شیما امید جهان
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو