loading...

نایس موزیک

محمد معتمدی پاییز   دانلود آهنگ جدید محمد معتمدی به نام پاییز   Mohammad Motamedi - Paeez   ترانه و موزیک : مسعود کرامتی   + متن ترانه پاییز از محمد معتمدی   باز پای

حسین بازدید : 45 دوشنبه 29 بهمن 1397

محمد معتمدی پاییز

 

دانلود آهنگ جدید محمد معتمدی به نام پاییز

 

Mohammad Motamedi - Paeez

 

ترانه و موزیک : مسعود کرامتی

 

+ متن ترانه پاییز از محمد معتمدی

 

باز پاییز مرا یاد تو انداخت ببین سخت / افسرده دل و ساکت و بی رنگ شدم

میروم در دل این جاده ی تنهایی / بعد تو باز همان شاعر دلتنگ شدم

محمد معتمدی پاییز | دانلود آهنگ محمد معتمدی به نام پاییز

 

 

متن ترانه محمد معتمدی به نام پاییز

باز پاییز مرا یاد تو انداخت ببین سخت
افسرده دل و ساکت و بی رنگ شدم
میروم در دل این جاده ی تنهایی
بعد تو باز همان شاعر دلتنگ شدم
من پریشان تر از آنم که تو زخمم بزنی غم چشمان تو بر این دل دیوانه نشست
با که نجوا بکنم این همه تنهایی را باز پاییز رسید و دلم از غصه شکست
فصلها از پی هم میگذرند اما من چهار فصل دلم از غصه ی تو پاییز است
هرکجا مینگرم جز تو نمی یابم باز بند بند دلم از عطر تنت لبریز است
کاش پاییز نگاه تو به بادم میداد تا که رسوا نشوم این همه از درد فراق
اوج ابیات غزلهای منی بی وقفه کی کجا باز بگیرم نفسی از تو سراغ

 

منبع: /nex1music.ir/

دانلود آهنگ با کیفیت 128

دانلود آهنگ با کیفیت اصلی







برچسب ها دانلود آهنگ دانلود آهنگ محمد معتمدی به نام پاییز با کیفیت 320 متن آهنگ کد آهنگ پیشواز ایرانسل محمد معتمدی به نام پاییز دانلود آهنگ بیکلام محمد معتمدی به نام پاییز متن آهنگ محمد معتمدی به نام پاییز کد آهنگ پیشواز همراه اول محمد معتمدی به نام پاییز Download Music محمد معتمدی به نام پاییز دانلود آهنگ جدید ایرانی دانلود آهنگ جدید محمد معتمدی به نام پاییز
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو