loading...

نایس موزیک

دانلود آهنگ مهیار فاضلی بگذر ز من با کیفیت 320,مهیار فاضلی بگذر ز من,متن آهنگ مهیار فاضلی بگذر ز من ,دانلود آهنگ جدید مهیار فاضلی بگذر ز من,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ بیکلام مهیار فاضلی بگذر ز من,Downloa

حسین بازدید : 853 دوشنبه 29 بهمن 1397

دانلود آهنگ مهیار فاضلی بگذر ز من با کیفیت 320,مهیار فاضلی بگذر ز من,متن آهنگ مهیار فاضلی بگذر ز من ,دانلود آهنگ جدید مهیار فاضلی بگذر ز من,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ بیکلام مهیار فاضلی بگذر ز من,Download Music,کد آهنگ پیشواز ایرانسل مهیار فاضلی بگذر ز من ,دانلود آهنگ جدید ایرانی,کد آهنگ پیشواز همراه اول مهیار فاضلی بگذر ز من ,متن آهنگ,

بگذر ز من ای آشنا، چون از تو من دیگر گذشتم♬♪♬♪

♬♪♬♪دیگر تو هم بیگانه شو، چون دیگران با سرگذشتم

میخواهم عشقت در دل بمیرد، میخواهم تا دیگر در سر یادت پایان گیرد

♬♪♬♪بگذر ز من ای آشنا، چون از تو من دیگر گذشتم

دیگر تو هم بیگانه شو چون دیگران با سرگذشتم

هر عشقی میمیرد، خاموشی میگیرد، عشق تو نمیمیرد♬♪♬♪

♬♪♬♪باور کن بعد از تو دیگری، در قلبم جایت را نمیگیرد

هر عشقی میمیرد، خاموشی میگیرد، عشق تو نمیمیرد♬♪♬♪

باور کن بعد از تو دیگری، در قلبم جایت را نمیگیرد

هر عشقی میمیرد، خاموشی میگیرد، عشق تو نمیمیرد♬♪♬♪

♬♪♬♪باور کن بعد از تو دیگری، در قلبم جایت را نمیگیرد

هر عشقی میمیرد، خاموشی میگیرد، عشق تو نمیمیرد

باور کن بعد از تو دیگری، در قلبم جایت را نمیگیرد♬♪♬♪

♬♪♬♪هر عشقی میمیرد، خاموشی میگیرد، عشق تو نمیمیرد

باور کن بعد از تو دیگری، در قلبم جایت را نمیگیرد

هر عشقی می میرد،

https://nafismusic.ir/

دانلود آهنگ مهیار فاضلی بگذر ز من - بزودی







برچسب ها دانلود آهنگ مهیار فاضلی بگذر ز من با کیفیت 320 مهیار فاضلی بگذر ز من متن آهنگ مهیار فاضلی بگذر ز من دانلود آهنگ جدید مهیار فاضلی بگذر ز من دانلود آهنگ دانلود آهنگ بیکلام مهیار فاضلی بگذر ز من Download Music کد آهنگ پیشواز ایرانسل مهیار فاضلی بگذر ز من دانلود آهنگ جدید ایرانی کد آهنگ پیشواز همراه اول مهیار فاضلی بگذر ز من متن آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو