loading...

نایس موزیک

,    ,    دانلود آهنگ دلم دیگه طاقت نداره,    دانلود آهنگ دلم دیگه طاقت نداره داره کم میاره,    دانلود آهنگ دلم دیگه طاقت نداره حمید هیراد,&

حسین بازدید : 109 شنبه 27 بهمن 1397


,   
,    دانلود آهنگ دلم دیگه طاقت نداره
,    دانلود آهنگ دلم دیگه طاقت نداره داره کم میاره
,    دانلود آهنگ دلم دیگه طاقت نداره حمید هیراد
,    دلم دیگه طاقت نداره ریمیکس
,    دلم دیگه طاقت نداره دلم بیقراره
,    شهاب مظفری دلم دیگه طاقت نداره
,    دانلود اهنگ حدی داره دل بردن
,    اهنگ دلم دیگه طاقت نداره داره کم میاره
,    دلم دیگه طاقت نداره دلم بی قراره داره کم میاره

 

چیکار میکنی اینجوری که دیوونه میشم بیا دلبریتو یکم کمترش کن

دلم عاشقه بیشتر از این نزار عاشقت شم داره میره قلبم بیا باورش کن

حدی داره دل بردن واسه تو مردن همه ی عالم ای وای چه بده حالم

دلم دیگه طاقت نداره دلم بی قراره داره کم میاره

دیگه خستم از حالت چشم تو حالمه با حال نصفه کاره

دلم دیگه طاقت نداره دلم بی قراره داره کم میاره

دیگه خستم از حالت چشم تو حالمه با حال نصفه کاره

♫♫♫

میلرزونه این زلزله قلبمو دین و ایمونمو زندگیمو بهم ریخته چشمات

یه آدم توی زندگه غیر اینکه سی مثل تو داشته باشه چیزی میخواد

حدی داره دل بردن واسه تو مردن همه ی عالم ای وای چه بده حالم

دلم دیگه طاقت نداره دلم بی قراره داره کم میاره

دیگه خستم از حالت چشم تو حالمه با حال نصفه کاره

دلم دیگه طاقت نداره دلم بی قراره داره کم میاره

دیگه خستم از حالت چشم تو حالمه با حال نصفه کاره

♫♫♫

دلم دیگه طاقت نداره دلم بی قراره داره کم میاره

دیگه خستم از حالت چشم تو حالمه با حال نصفه کاره

دلم دیگه طاقت نداره دلم بی قراره داره کم میاره

دیگه خستم از حالت چشم تو حالمه با حال نصفه کاره

 

http://nicmusic.net/1396/09/delbarito-kamtaresh-kon/

دانلود آهنگ - ( کیفیت عالی 320 )







برچسب ها دانلود آهنگ دلم دیگه طاقت نداره دانلود آهنگ دلم دیگه طاقت نداره داره کم میاره دانلود آهنگ دلم دیگه طاقت نداره حمید هیراد دلم دیگه طاقت نداره ریمیکس دلم دیگه طاقت نداره دلم بیقراره شهاب مظفری دلم دیگه طاقت نداره دانلود اهنگ حدی داره دل بردن اهنگ دلم دیگه طاقت نداره داره کم میاره دلم دیگه طاقت نداره دلم بی قراره داره کم میاره
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو