loading...

نایس موزیک

,    دانلود آهنگ ساز شکسته غلامحسین اشرفی,    دانلود ترانه ساز شکسته دلکش,    دانلود آهنگ شرح بیقراری از غلامحسین اشرفی,    دانلود آهنگ کبوت

حسین بازدید : 144 سه شنبه 09 بهمن 1397

,    دانلود آهنگ ساز شکسته غلامحسین اشرفی
,    دانلود ترانه ساز شکسته دلکش
,    دانلود آهنگ شرح بیقراری از غلامحسین اشرفی
,    دانلود آهنگ کبوتر بهشتی غلامحسین اشرفی
,    دانلود آلبوم جلوه دریا غلامحسین اشرفی
,    دانلود آهنگ غلامحسین اشرفی وارث
,    متن ساز شکسته
,    دانلود آلبوم ترانه من غلامحسین اشرفی

,   


دیگر از تو بانگ طرب
کی برخیزد نیمه شب
از چه تو بستی لب به سخن
ساز شکسته چون دل من
ننوازد کس دگر تو را
در دل شبها آآآ
که نیاید از دلت چرا
ناله گیراآآآ
مرو از پیش نظرها که مگر
از دل نروی
بفکن ناله مگر چون دل من
پر خون نشوی

ساز شکسته دگر از چه فغان نکنی
ساز شکسته غم دل تو بیان نکنی
یاری یادت نکند
زان که دگر خود ز نظر دوری
لب بر بستی که دلی
چون دل من شب نزند شوری

نه مونسی نه آشنایی
نه دلبری نه دلربایی
مهجوری شیدایی رسوایی
در این کوچه تنهایی
نه خیالی نه وصالی نه امیدی
نه به دل از عشقی سودایی

ساز شکسته دگر از چه فغان نکنی
ساز شکسته غم دل تو بیان نکنی
یاری یادت نکند
زان که دگر خود ز نظر دوری
لب بر بستی که دلی
چون دل من شب نزند شوری

نه مونسی نه آشنایی
نه دلبری نه دلربایی
مهجوری شیدایی رسوایی
در این کوچه تنهایی
نه خیالی نه وصالی نه امیدی
نه به دل از عشقی سودایی

http://irantaraneh97.ir

 

,    دانلود آهنگ ساز شکسته غلامحسین اشرفی

بزودی .........







برچسب ها دانلود آهنگ ساز شکسته غلامحسین اشرفی دانلود ترانه ساز شکسته دلکش دانلود آهنگ شرح بیقراری از غلامحسین اشرفی دانلود آهنگ کبوتر بهشتی غلامحسین اشرفی دانلود آلبوم جلوه دریا غلامحسین اشرفی دانلود آهنگ غلامحسین اشرفی وارث متن ساز شکسته دانلود آلبوم ترانه من غلامحسین اشرفی دانلود آهنگ ساز شکسته هایده دانلود اهنگ ساز شکسته غلامحسین اشرفی سازم ای ساز شکسته ای به خاک غم نشسته
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو