loading...

نایس موزیک

,    دانلود اهنگ امشو گلم علی موسی زاده,    دانلود آهنگ امشو گلم شبرن علی موسی زاده,    آهنگ بندری علی موسی زاده بنام امشو گلم شبرن,    اهنگ

حسین بازدید : 773 سه شنبه 09 بهمن 1397

,    دانلود اهنگ امشو گلم علی موسی زاده
,    دانلود آهنگ امشو گلم شبرن علی موسی زاده
,    آهنگ بندری علی موسی زاده بنام امشو گلم شبرن
,    اهنگ علی موسی زاده امشو گلم شبرن
,    دانلود آهنگ امشو گلوم شبرن جون دلم شبرن
,    اهنگ امشو گلم میبرن جون دلم میبرن
,    دانلود آهنگ امشو گلم ابرن از علی موسی زاده
,    اهنگ امشو گلم شبرن جون دلم
,    دانلود آهنگ یسنا گلم
,   

 

 

 

امشو عزیزم تکنن به خانه

امشو عزیزم تکنن به خانه

پی من کنه از دوریت دیوانه

پی من کنه از دوریت دیوانه

ای وای گلم ای وای گلم رفت

http://nakaman.in

ای وای گلم ای وای گلم ره

برو خدا پشت و پناهت

راه بره تا سیر بکنم نگاهت

ای وای گلم ای وای گلم ره

عزیز جانم تاج سرم ره …

دانلود آهنگ با کیفیت







برچسب ها دانلود اهنگ امشو گلم علی موسی زاده دانلود آهنگ امشو گلم شبرن علی موسی زاده آهنگ بندری علی موسی زاده بنام امشو گلم شبرن اهنگ علی موسی زاده امشو گلم شبرن دانلود آهنگ امشو گلوم شبرن جون دلم شبرن اهنگ امشو گلم میبرن جون دلم میبرن دانلود آهنگ امشو گلم ابرن از علی موسی زاده اهنگ امشو گلم شبرن جون دلم دانلود آهنگ یسنا گلم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو