loading...

نایس موزیک

,    دانلود اهنگ مهدی احمدوند قلب ترک خورده,    دانلود آهنگ بی تو میمیرم مهدی احمدوند,    دانلود آهنگ فالش مهدی احمدوند,    آکورد آهنگ بازند

حسین بازدید : 21 جمعه 05 بهمن 1397

,    دانلود اهنگ مهدی احمدوند قلب ترک خورده
,    دانلود آهنگ بی تو میمیرم مهدی احمدوند
,    دانلود آهنگ فالش مهدی احمدوند
,    آکورد آهنگ بازنده مهدی احمدوند
,    دانلود آهنگ حال من مهدی احمدوند
,    دانلود آهنگ مهدی احمدوند عشق من
,    مهدی احمدوند bazandeh
,    موزیک ویدیو بازنده مهدی احمدوند
,    متن اهنگ شاید نمیدونی مهدی احمدوند

,   

 

از قلب پریشونم بی واهمه رد میشی

من خوب تو میمونم با این همه بد میشی

این قلب ترک خورده دلواپس فرداته

با هر قدم که میری محتاج نفساته

شاید نمیدونی بی عشق تو میمیرم

من از تو و رفتارت از فاصله دلگیرم

تقدیر من همین شد بازنده ی این بازی

تو اول خوشبختی آینده تو میسازی

شاید نمیدونی بی عشق تو میمیرم

من از تو و رفتارت از فاصله دلگیرم

تقدیر من هم این شد بازنده ی این بازی

تو اول خوشبختی آیندتو میسازی

شاید نمیدونی بی عشق تو میمیرم

 

درصورت نبودن یا مشکل داشتن لینک دانلود لطفا ما را از طریق نظرات مطلع کنید
http://www.aban-music.com/







برچسب ها دانلود اهنگ مهدی احمدوند قلب ترک خورده دانلود آهنگ بی تو میمیرم مهدی احمدوند دانلود آهنگ فالش مهدی احمدوند آکورد آهنگ بازنده مهدی احمدوند دانلود آهنگ حال من مهدی احمدوند دانلود آهنگ مهدی احمدوند عشق من مهدی احمدوند bazandeh موزیک ویدیو بازنده مهدی احمدوند متن اهنگ شاید نمیدونی مهدی احمدوند
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو