loading...

نایس موزیک

تو مثل مرواریدی که توی صدف جا داری برای صیدیت عمری گذشته ام آواری مو این صدف رو پیشت نهادم دلم به جز تو به کس ندادم  دلم قبولت داره که سر به پات میزاره میدونی ها والله ولا من مرد ماهی گیرم

حسین بازدید : 43 دوشنبه 01 بهمن 1397

تو مثل مرواریدی که توی صدف جا داری

برای صیدیت عمری گذشته ام آواری

مو این صدف رو پیشت نهادم

دلم به جز تو به کس ندادم

 

دلم قبولت داره که سر به پات میزاره میدونی

ها والله ولا

من مرد ماهی گیرم پارو به دست میگیرم برای صید ماهی

مو عاشقی سخت گیرم تو تنها مرد دریای جنوبی

توی صید ماهی استادو خوبی

ولی تو پیدام کردی دلم به دست آوردی میدونی

ها والله ولا

. . .

لالایی کودک شیرین زبونم لالا کن طفل ناز مهربونم

بخواب آروم عزیز دل

 







برچسب ها دانلود آهنگ جدید تو مثل مرواریدی که توی صدف جا داری دانلود آهنگ متن آهنگ دانلود آهنگ جدید ایرانی دانلود آهنگ تو مثل مرواریدی که توی صدف جا داری با کیفیت 320 Download Music کد آهنگ پیشواز ایرانسل تو مثل مرواریدی که توی صدف جا داری دانلود آهنگ بیکلام تو مثل مرواریدی که توی صدف جا داری متن آهنگ تو مثل مرواریدی که توی صدف جا داری کد آهنگ پیشواز همراه اول تو مثل مرواریدی که توی صدف جا داری تو مثل مرواریدی که توی صدف جا داری
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو