loading...

نایس موزیک

Download Music,متن آهنگ,دانلود آهنگ بیکلام  ای جان باراد,کد آهنگ پیشواز ایرانسل  ای جان باراد ,دانلود آهنگ,متن آهنگ  ای جان باراد ,دانلود آهنگ  ای جان باراد با کیفیت 320,کد آهنگ پی

حسین بازدید : 33 شنبه 29 دی 1397

Download Music,متن آهنگ,دانلود آهنگ بیکلام  ای جان باراد,کد آهنگ پیشواز ایرانسل  ای جان باراد ,دانلود آهنگ,متن آهنگ  ای جان باراد ,دانلود آهنگ  ای جان باراد با کیفیت 320,کد آهنگ پیشواز همراه اول  ای جان باراد ,دانلود آهنگ جدید ایرانی,دانلود آهنگ جدید  ای جان باراد, ای جان باراد,

متن آهنگ ای جان باراد

Lyrics Music Barad Ey Jan

متن آهنگ ای جان باراد

 

ترانه و شعر آهنگ ای جان باراد

دوست داشتنی ترینی دلبری و خواستنی من از هر کی میشناسم تو یجوری خاص تری
با تو حاله بهتری دارم بلدی دلبری بکنی از دلم سریع واسم تو از همه سری

چقدر حالم خوبه کنار تو شده بیقراره تو دل داره یه حاله خوش ناز چشمات منو کشته
دل پُر ستاره شد با تو این شبا یهو عطرت مثه بهاره خب که رو دست نداره خب

دلم که گیر افتاد تو عشقت ای داد این دل و هی وای دادی بر باد
الان با تو رو ابرام دستِ تو توو دستام میدونیکه چشمات شده دنیام ای جان

تکست آهنگ ای جان باراد

دوست داشتنی ترینی دلبری و خواستنی من از هر کی میشناسم تو یجوری خاص تری
با تو حاله بهتری دارم بلدی دلبری بکنی از دلم سریع واسم تو از همه سری

چقدر حالم خوبه کنار تو شده بیقراره تو دل داره یه حاله خوش ناز چشمات منو کشته
دل پُر ستاره شد با تو این شبا یهو عطرت مثه بهاره خب که رو دست نداره خب

دلم که گیر افتاد تو عشقت ای داد این دل و هی وای دادی بر باد
الان با تو رو ابرام دستِ تو توو دستام میدونیکه چشمات شده دنیام ای جان

http://www.faratext.com/18945/lyrics-%d9%85%d8%aa%d9%86-%d8%a2%d9%87%d9%86%da%af-%d8%a7%db%8c-%d8%ac%d8%a7%d9%86-%d8%a8%d8%a7%d8%b1%d8%a7%d8%af.html







برچسب ها Download Music متن آهنگ دانلود آهنگ بیکلام ای جان باراد کد آهنگ پیشواز ایرانسل ای جان باراد دانلود آهنگ متن آهنگ ای جان باراد دانلود آهنگ ای جان باراد با کیفیت 320 کد آهنگ پیشواز همراه اول ای جان باراد دانلود آهنگ جدید ایرانی دانلود آهنگ جدید ای جان باراد ای جان باراد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو