loading...

نایس موزیک

متن آهنگ های های دل تنگ من همایون شجریان ,Download Music,دانلود آهنگ های های دل تنگ من همایون شجریان با کیفیت 320,دانلود آهنگ,کد آهنگ پیشواز همراه اول های های دل تنگ من همایون شجریان ,های های دل تنگ م

حسین بازدید : 75 جمعه 28 دی 1397

متن آهنگ های های دل تنگ من همایون شجریان ,Download Music,دانلود آهنگ های های دل تنگ من همایون شجریان با کیفیت 320,دانلود آهنگ,کد آهنگ پیشواز همراه اول های های دل تنگ من همایون شجریان ,های های دل تنگ من همایون شجریان,کد آهنگ پیشواز ایرانسل های های دل تنگ من همایون شجریان ,دانلود آهنگ جدید های های دل تنگ من همایون شجریان,متن آهنگ,دانلود آهنگ جدید ایرانی,دانلود آهنگ بیکلام های های دل تنگ من همایون شجریان,

 

 

https://www.bibakmusic.com/36873/music-mohammadreza-shajarian-tasnife-dele-tange-man.html

متن آهنگ تصنيف دل تنگ من از محمدرضا شجریان

هاي هاي هاي هاي دل تنگ من
هاي هاي هاي هاي دل تنگ من

پيش دوست پيش دوست شده ننگ من

ره کجاست جانم، ره کجاست پاي لنگ من
rah kojast janam rah kojast paye lange man

ره کجاست ره کجاست پاي لنگ من
rah kojast rah kojast paye lange man

ترانه آهنگ تصنيف دل تنگ من از محمدرضا شجریان

هاي هاي هاي هاي دل تنگ من
پيش دوست پيش دوست شده ننگ من

ره کجاست جانم، ره کجاست پاي لنگ من
rah kojast janam rah kojast paye lange man

ره کجاست ره کجاست پاي لنگ من
rah kojast rah kojast paye lange man

آهنگ با کیفیت







برچسب ها متن آهنگ های های دل تنگ من همایون شجریان Download Music دانلود آهنگ های های دل تنگ من همایون شجریان با کیفیت 320 دانلود آهنگ کد آهنگ پیشواز همراه اول های های دل تنگ من همایون شجریان های های دل تنگ من همایون شجریان کد آهنگ پیشواز ایرانسل های های دل تنگ من همایون شجریان دانلود آهنگ جدید های های دل تنگ من همایون شجریان متن آهنگ دانلود آهنگ جدید ایرانی دانلود آهنگ بیکلام های های دل تنگ من همایون شجریان
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو