loading...

نایس موزیک

دانلود آهنگ,دانلود آهنگ دستخوش محسن ابراهیم زاده با کیفیت 320,کد آهنگ پیشواز همراه اول دستخوش محسن ابراهیم زاده ,دانلود آهنگ جدید دستخوش محسن ابراهیم زاده,متن آهنگ دستخوش محسن ابراهیم زاده ,متن آهنگ,د

حسین بازدید : 45 سه شنبه 25 دی 1397

دانلود آهنگ,دانلود آهنگ دستخوش محسن ابراهیم زاده با کیفیت 320,کد آهنگ پیشواز همراه اول دستخوش محسن ابراهیم زاده ,دانلود آهنگ جدید دستخوش محسن ابراهیم زاده,متن آهنگ دستخوش محسن ابراهیم زاده ,متن آهنگ,دانلود آهنگ بیکلام دستخوش محسن ابراهیم زاده,کد آهنگ پیشواز ایرانسل دستخوش محسن ابراهیم زاده ,

 

 

متن آهنگ محسن ابراهیم زاده با نام غلاف

 

من یه دل داشتم پا روش گذاشتم
چشم از اون چشمای تو برنمیداشتم
این دل عاشق بود
تو که دیدی این دلم صاف و صادق بود
من یه دل داشتم پا روش گذاشتم
چشم از اون چشمای تو برنمیداشتم
این دل عاشق بود
تو که دیدی این دل من صاف و صادق بود
آره دستخوش بستی دست دلو از پشت
یه آدم تک و بی کس که از عشقش خورده رو دست
آره رو دست
بابا دستخوش تنها شدی دیگه سرخوش
دلم واست دیگه غلافه دوست دارم با اینکه میگی لافه
آره لافه


خراب کرد نقشه های این دلو بر آب کرد
نه اینکه نتونه خوش نداشت پیش دل من بمونه
آره دستخوش بستی دست دلو از پشت
یه آدم تک و بی کس که از عشقش خورده رو دست
آره رو دست
بابا دستخوش تنها شدی دیگه سرخوش
دلم واست دیگه غلافه دوست دارم با اینکه میگی لافه
آره لافه

https://naslemusic.com







برچسب ها دانلود آهنگ دانلود آهنگ دستخوش محسن ابراهیم زاده با کیفیت 320 کد آهنگ پیشواز همراه اول دستخوش محسن ابراهیم زاده دانلود آهنگ جدید دستخوش محسن ابراهیم زاده متن آهنگ دستخوش محسن ابراهیم زاده متن آهنگ دانلود آهنگ بیکلام دستخوش محسن ابراهیم زاده کد آهنگ پیشواز ایرانسل دستخوش محسن ابراهیم زاده
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو