loading...

نایس موزیک

,    ,    دانلود اهنگ پازل بند صدات میکردم,    دانلود آهنگ پازل باند خدا به همرات,    دانلود اهنگ صدات میکردم میگفتی جونم بشه فدات, &nb

حسین بازدید : 44 یکشنبه 23 دی 1397


,   
,    دانلود اهنگ پازل بند صدات میکردم
,    دانلود آهنگ پازل باند خدا به همرات
,    دانلود اهنگ صدات میکردم میگفتی جونم بشه فدات
,    خوابیدی آروم تورو نباید بیدار کنم دانلود آهنگ
,    دانلود آهنگ خدا به همرات تنهایی رفتی
,    دانلود اهنگ خوابیدی اروم خدا به همرات
,    خوابیدی اروم تو رو نباید بیدار کنم دورت بگردم
,    دانلود اهنگ خدا به همرات از امیر عظیمی
,    متن آهنگ خدا به همرات

,   

 

 

متن آهنگ پازل باند خدا به همرات

 

صدات میکردم جوابمو دادی با نگات

صدات میکردم میگفتی جونم بشه فدات

دورت بگردم با بی کسی هام نگفتی باید چیکار کنم

خوابیدی آروم تو رو نباید بیدار کنم

دورت بگردم خدا به همرات تنهایی رفتی رسیدی آخر به رویات

خدا به همرات یبار دیگه خدا رو دیدم تو چشمات

خدا به همرات نمیشه باشه دوباره دستام تو دستات

میریزه اشکام بگو بیارم واسه یه لحظه کی رو جات

خدا به همرات

http://nicmusic.net/1395/11/khoda-be-hamrat/

 

دانلود آهنگ - ( کیفیت عالی 320 )







برچسب ها دانلود اهنگ پازل بند صدات میکردم دانلود آهنگ پازل باند خدا به همرات دانلود اهنگ صدات میکردم میگفتی جونم بشه فدات خوابیدی آروم تورو نباید بیدار کنم دانلود آهنگ دانلود آهنگ خدا به همرات تنهایی رفتی دانلود اهنگ خوابیدی اروم خدا به همرات خوابیدی اروم تو رو نباید بیدار کنم دورت بگردم دانلود اهنگ خدا به همرات از امیر عظیمی متن آهنگ خدا به همرات
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو