loading...

نایس موزیک

,    ,    متن آهنگ گل یخ کوروش یغمایی,    دانلود آهنگ گل یخ کوروش یغمایی با کیفیت عالی,    دانلود اهنگ گل یخ از فرامرز اصلانی,  &n

حسین بازدید : 149 سه شنبه 18 دی 1397


,   
,    متن آهنگ گل یخ کوروش یغمایی
,    دانلود آهنگ گل یخ کوروش یغمایی با کیفیت عالی
,    دانلود اهنگ گل یخ از فرامرز اصلانی
,    متن آهنگ گل یخ نیکیتا
,    گل یخ کوروش یغمایی گیتار
,    ریمیکس گل یخ کوروش یغمایی
,    دانلود اهنگ گل یخ از ویگن
,    دانلود آهنگ گل یخ دلسا
,    آهنگ بی کلام گل یخ

,   

غم میون دو تا چشمون قشنگت لونه کرده
شب تو موهای سیاهت خونه کرده
دوتا چشمون سیاهت مثل شبهای منه
سیاهی های دو چشمت مثل غم های منه
وقتی بغض از مژه هام پایین میاد بارون میشه
سیل غم ها آبادیمو ویرونه کرده
وقتی با من میمونی تنهاییمو باد می بره
دوتا چشمام بارون شبونه کرده
بهار از دستهای من پر زدو رفت
گل یخ توی دلم جوونه کرده
تو اتاقم دارم از تنهایی آتیش میگیرم
ای شکوفه تو این زمونه کرده
چی بخونم جوونیم رفته صدام رفته دیگه
گل یخ توی دلم جوونه کرده
چی بخونم جوونیم رفته صدام رفته دیگه
گل یخ توی دلم جوونه کرده
غم میون دو تا چشمون قشنگت لونه کرده
شب تو موهای سیاهت خونه کرده
دوتا چشمون سیاهت مثل شبهای منه
سیاهی های دو چشمت مثل غم های منه
وقتی بغض از مژه هام پایین میاد بارون میشه
سیل غم ها آبادیمو ویرونه کرده
وقتی با من میمونی تنهاییمو باد می بره
دوتا چشمام بارون شبونه کرده
بهار از دستهای من پر زدو رفت
گل یخ توی دلم جوونه کرده
تو اتاقم دارم از تنهایی آتیش میگیرم
ای شکوفه تو این زمونه کرده

 

https://www.tarafdari.com







برچسب ها متن آهنگ گل یخ کوروش یغمایی دانلود آهنگ گل یخ کوروش یغمایی با کیفیت عالی دانلود اهنگ گل یخ از فرامرز اصلانی متن آهنگ گل یخ نیکیتا گل یخ کوروش یغمایی گیتار ریمیکس گل یخ کوروش یغمایی دانلود اهنگ گل یخ از ویگن دانلود آهنگ گل یخ دلسا آهنگ بی کلام گل یخ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو