loading...

نایس موزیک

,    متن آهنگ سعید شایسته باغ پسته,    دانلود آهنگ ده ما از سعید شایسته با کیفیت 320,    دانلود آهنگ سعید شایسته فقیر و پولدار,    دل من یه

حسین بازدید : 198 یکشنبه 16 دی 1397


,    متن آهنگ سعید شایسته باغ پسته
,    دانلود آهنگ ده ما از سعید شایسته با کیفیت 320
,    دانلود آهنگ سعید شایسته فقیر و پولدار
,    دل من یه یاری داره سعید شایسته mp3
,    دانلود اهنگ سعید شایسته باباکرم
,    اهنگ سعيد شايسته دل من ي ياري داره
,    متن آهنگ دل من یه یاری داره سعید شایسته
,    دانلود موزیک ویدیو دل من یه یاری داره سعید شایسته
,    دانلود اهنگ سعید شایسته دل منیه یاری داره

,   

 

 

 

♫♫ ده ما یه خانی داره ثروتش تهی نداره
عددای باغ پستش رقمای بی شماره
ز سرش اگه ز ثروت به من فقیر می باره
دل من یه یاری داره که نگاشو ماه نداره
به دل فقیر و پولدار آه حسرتو می ذاره
همه سکه و جواهر همه مروارید نادر
نمی دم یه تار موشو در ازای گنج حاضر
اگه گل یه باغی داره ماه شب چراغی داره
اگه آسمون و دریا واس خود یه شاهی داره
اگه هر کسی تو دنیا ثروت و منالی داره
دل من یه یاری داره که نگاشو ماه نداره
به دل فقیر و پولدار آه حسرتو می ذاره
همه سکه و جواهر همه مروارید نادر
نمی دم یه تار موشو در ازای گنج حاضر
اگه گل یه باغی داره ماه شب چراغی داره
اگه آسمون و دریا واس خود یه شاهی داره
اگه هر کسی تو دنیا ثروت و منالی داره
دل من یه یاری داره که نگاشو ماه نداره
به دل فقیر و پولدار آه حسرتو می ذاره
همه سکه و جواهر همه مروارید نادر
نمی دم یه تار موشو در ازای گنج حاضر

http://www.irmp3.ir







برچسب ها متن آهنگ سعید شایسته باغ پسته دانلود آهنگ ده ما از سعید شایسته با کیفیت 320 دانلود آهنگ سعید شایسته فقیر و پولدار دل من یه یاری داره سعید شایسته mp3 دانلود اهنگ سعید شایسته باباکرم اهنگ سعيد شايسته دل من ي ياري داره متن آهنگ دل من یه یاری داره سعید شایسته دانلود موزیک ویدیو دل من یه یاری داره سعید شایسته دانلود اهنگ سعید شایسته دل منیه یاری داره
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو