loading...

نایس موزیک

آهنگ بارون جازمینکاشکی یه بارونی بیاد عطرتو همراش بیارهعشقتو واسم بیاره تو قلب من جا بذارهوقتی که بارون می باره تورو به یادم میارهبه یاد اون روزای خوب می خوام که هرشب ببارهآخ اگه بارون بباره ببینمت من

حسین بازدید : 3 جمعه 14 دی 1397

آهنگ بارون جازمین

کاشکی یه بارونی بیاد عطرتو همراش بیاره
عشقتو واسم بیاره تو قلب من جا بذاره
وقتی که بارون می باره تورو به یادم میاره
به یاد اون روزای خوب می خوام که هرشب بباره

آخ اگه بارون بباره ببینمت من دوباره
میگم چقدر دوست دارم این دفعه خیلی فرق داره
می خوام تا صبح دعا کنم شاید که بارون بباره
واسه ی بوییدن تو عطرتو همراش بیاره

می خوام واسه دیدن تو به آسمون نگاه کنم


نگاه کنم خواهش کنم اسم تورو صدا کنم

دعا کنم بارون بیاد تا که ببینم چشماتو
همیشه عاشقت بودم می دونی موندم پای تو

آخ اگه بارون بباره ببینمت من دوباره
میگم چقدر دوست دارم این دفعه خیلی فرق داره
می خوام تا صبح دعا کنم شاید که بارون بباره
واسه ی بوییدن تو عطرتو همراش بیاره







برچسب ها متن آهنگ بارون جازمین تکست آهنگ بارون جازمین شعر آهنگ بارون جازمین کد آهنگ بارون جازمین دانلود آهنگ بارون جازمین آهنگ بارون جازمین آهنگ بارون جازمین
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو