loading...

نایس موزیک

آهنگ بوسه جازمینمیایی؟میایی بچه بشیم به آسمون نگاه کنیمتو بشی مجنون من لیلی منو صدا کنیمیایی؟میایی بچه بشیم به آسمون نگاه کنیمتو بشی مجنون من لیلی منو صدا کنیاسمامونو رو بادبادک تو آسمون رها کنیمقایم

حسین بازدید : 253 جمعه 14 دی 1397

آهنگ بوسه جازمین

میایی؟

میایی بچه بشیم به آسمون نگاه کنیم
تو بشی مجنون من لیلی منو صدا کنی
میایی؟

میایی بچه بشیم به آسمون نگاه کنیم
تو بشی مجنون من لیلی منو صدا کنی
اسمامونو رو بادبادک تو آسمون رها کنیم


قایم موشک بازی کنیم هم دیگه رو پیدا کنیم

من می خوام یه جور بشه بغل کنیم هم دیگه رو
بوس بدیم بوس بگیریم تو چشم هم نگاه کنیم

من می خوام یه جور بشه بغل کنیم هم دیگه رو
بوس بدیم بوس بگیریم تو چشم هم نگاه کنیم

میایی بچه بشیم دروغکی دعوا کنیم
دوباره آشتی کنیم اسم همو صدا کنیم
میایی بچه بشیم دروغکی دعوا کنیم
دوباره آشتی کنیم اسم همو صدا کنیم

دلم می خواد سرمو روی سینه های نازت بذارم
دلم می خواد لبامو رو لبای داغت بذارم
دلم می خواد از صبح تا شب زیر پاهات گل بریزم
عزیزم همش دارم عکس تو رو من می بینم

میایی بچه بشیم به آسمون نگاه کنیم
تو بشی مجنون من لیلی منو صدا کنی

میایی بچه بشیم به آسمون نگاه کنیم
تو بشی مجنون من لیلی منو صدا کنی
اسمامونو رو بادبادک تو آسمون رها کنیم
قایم موشک بازی کنیم هم دیگه رو پیدا کنیم

من می خوام یه جور بشه بغل کنیم هم دیگه رو
بوس بدیم بوس بگیریم تو چشم هم نگاه کنیم
من می خوام یه جور بشه بغل کنیم هم دیگه رو
بوس بدیم بوس بگیریم تو چشم هم نگاه کنیم
میایی بچه بشیم دروغکی دعوا کنیم
دوباره آشتی کنیم اسم همو صدا کنیم
میایی بچه بشیم دروغکی دعوا کنیم
دوباره آشتی کنیم اسم همو صدا کنیم
من می خوام یه جور بشه بغل کنیم هم دیگه رو
بوس بدیم بوس بگیریم تو چشم هم نگاه کنیم
من می خوام یه جور بشه بغل کنیم هم دیگه رو
بوس بدیم بوس بگیریم تو چشم هم نگاه کنیم
میایی؟







برچسب ها متن آهنگ بوسه جازمین تکست آهنگ بوسه جازمین شعر آهنگ بوسه جازمین کد آهنگ بوسه جازمین دانلود آهنگ بوسه جازمین آهنگ بوسه جازمین آهنگ بوسه جازمین
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو