loading...

نایس موزیک

الان چند ساله از روز آخری که دیدمت میگذرهفکرمیکردم یادتم مثه عطرت از رو تنم میپرهچرا خوبیای من خوبیای من دلتو میزنهمیزنهبارون رو شیشه میزنهمن هنو عکسای دوتاییمونو دارمبه یادم میای حیف نیستی کنارمدیدمت

حسین بازدید : 41 سه شنبه 04 دی 1397

الان چند ساله از روز آخری که دیدمت میگذره
فکرمیکردم یادتم مثه عطرت از رو تنم میپره
چرا خوبیای من خوبیای من دلتو میزنه
میزنه
بارون رو شیشه میزنه
من هنو عکسای دوتاییمونو دارم
به یادم میای حیف نیستی کنارم
دیدمت دوباره توی خوابم
چه سادم چه سادم چه سادم چه سادم
من هنو عکسای دوتاییمونو دارم
دوست دارم حیف نیستی کنارم
دیدمت دوباره توی خوابم
چیکار کنم سادم سادم سادم

تکست آهنگ تالک داون سادم

الان چند ساله از روز آخری که دیدمت میگذره
فکرمیکردم یادتم مثه عطرت از رو تنم میپره
چرا خوبیای من خوبیای من دلتو میزنه
میزنه
بارون رو شیشه میزنه
منبع:
www.texahang.org
من هنو عکسای دوتاییمونو دارم
به یادم میای حیف نیستی کنارم
دیدمت دوباره توی خوابم
چه سادم چه سادم چه سادم چه سادم
من هنو عکسای دوتاییمونو دارم
دوست دارم حیف نیستی کنارم
دیدمت دوباره توی خوابم
چیکار کنم سادم سادم سادم

تکست آهنگ تالک داون سادم







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو