loading...

نایس موزیک

متن آهنگ محمد حسام یه امشب ,دانلود آهنگ محمد حسام یه امشب با کیفیت 320,متن آهنگ,دانلود آهنگ جدید محمد حسام یه امشب,کد آهنگ پیشواز همراه اول محمد حسام یه امشب ,کد آهنگ پیشواز ایرانسل محمد حسام یه امشب

حسین بازدید : 39 پنجشنبه 29 آذر 1397

متن آهنگ محمد حسام یه امشب ,دانلود آهنگ محمد حسام یه امشب با کیفیت 320,متن آهنگ,دانلود آهنگ جدید محمد حسام یه امشب,کد آهنگ پیشواز همراه اول محمد حسام یه امشب ,کد آهنگ پیشواز ایرانسل محمد حسام یه امشب ,دانلود آهنگ,

متن آهنگ یه امشب محمد حسام

یه امشب منو راهی کن

یه امشب با من عاشق باش

روی دریای احساسم

یه امشب مثل قایق باش

یه کم مهلت بده کم شه

تموم حس تنهاییم

بزار یادم بره خستم

ندارم یار و همراهی

یه امشب با دلم خو کن

که مدیون نگاهت شم

اگه رفتی و دل کندی

پشیمون از گناهت شم

بشین پیشم تو این بارون

یه کم از جنس من باشی

دلم رو ساده شادش کن

میخوام هم حس من باشی

++++++++

یه امشب با خیالی تخت

زمانو بی خیالی کن

تمام شک و تردیدا

توی فکرت رو ++ کن

یه امشب بارمو کم کن

نزار مجبور خواهش شم

نزار با ترس و دلشوره

تمنای نوازش شم

یه امشب با دلم خو کن

که مدیون نگاهت شم

اگه رفتی و دل کندی

پشیمون از گناهت شم

بشین پیشم تو این بارون

یه کم از جنس من باشی

دلم رو ساده شادش کن

میخوام هم حس من باشی

 

دانلود آهنگ با کیفیت 320

 

http://sakhamusic.ir/music-mohammad-hesam-ye-emshab/







برچسب ها متن آهنگ محمد حسام یه امشب دانلود آهنگ محمد حسام یه امشب با کیفیت 320 متن آهنگ دانلود آهنگ جدید محمد حسام یه امشب کد آهنگ پیشواز همراه اول محمد حسام یه امشب کد آهنگ پیشواز ایرانسل محمد حسام یه امشب دانلود آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو