loading...

نایس موزیک

متن آهنگ,دانلود آهنگ نیما زئوس صدای این ناله هام با کیفیت 320,دانلود آهنگ,کد آهنگ پیشواز ایرانسل نیما زئوس صدای این ناله هام ,دانلود آهنگ جدید نیما زئوس صدای این ناله هام,متن آهنگ نیما زئوس صدای این ن

حسین بازدید : 79 شنبه 17 آذر 1397

متن آهنگ,دانلود آهنگ نیما زئوس صدای این ناله هام با کیفیت 320,دانلود آهنگ,کد آهنگ پیشواز ایرانسل نیما زئوس صدای این ناله هام ,دانلود آهنگ جدید نیما زئوس صدای این ناله هام,متن آهنگ نیما زئوس صدای این ناله هام ,کد آهنگ پیشواز همراه اول نیما زئوس صدای این ناله هام ,

 

 

 

https://www.aparat.com

 

 عشق من ناز نكن بغض ما پایون میگیره

یه روزی دست زمونه تو رو از من میگیره

وقتی تنها با تو بودن واسه من زندگیه

تو رو دیدن تو رو خواستن رو كی از من میگیره

عشق من قلب این عاشق با تو آروم میگیره

بی تو و عشق تو این عاشق داغون میمیره

تو رو دیدن تو رو خواستن تو رو هرجا میبینم

بی تو و عشق تو من همیشه تنها میمونم

http://nakaman.net/

دانلود آهنگ با کیفیت 128







برچسب ها متن آهنگ دانلود آهنگ نیما زئوس صدای این ناله هام با کیفیت 320 دانلود آهنگ کد آهنگ پیشواز ایرانسل نیما زئوس صدای این ناله هام دانلود آهنگ جدید نیما زئوس صدای این ناله هام متن آهنگ نیما زئوس صدای این ناله هام کد آهنگ پیشواز همراه اول نیما زئوس صدای این ناله هام
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو