loading...

نایس موزیک

,    دانلود اهنگ دیوونه بازی ماکان باند,    دانلود اهنگ دیوونه بازی نکن خودتو راضی نکن ریمیکس,    اهنگ دیوونه بازی از ماکان بند,    دانلود د

حسین بازدید : 35 جمعه 16 آذر 1397




,    دانلود اهنگ دیوونه بازی ماکان باند
,    دانلود اهنگ دیوونه بازی نکن خودتو راضی نکن ریمیکس
,    اهنگ دیوونه بازی از ماکان بند
,    دانلود دیوونه بازی ماکان بند
,    دانلود رایگان اهنگ دیوونه بازی ماکان بند
,    دانلود اهنگ ماکان بند دیوونه بازی نکن خودتو راضی نکن
,    دانلود اهنگ دیوونه بازی ماکان بند
,    دیوونه بازی نکن خودتو راضی نکن ماکان بند
,    ریمیکس دیوونه بازی ماکان بند

,   

متن آهنگ ديوونه بازی از ماکان باند

من اینو میدونم با تو آرومم اسمتو میارم همه جا میگم تویی تویی خانومم
من اینو میدونم با تو آرومم اسمتو میارم همه جا میگم تویی تویی خانومم

 Man Inoo Midonam Ba Too Aromam Esmeto

Miyaram Hame Ja Migam Toi Toi Khanomam

دیوونه بازی نکن خودتو راضی نکن که عاشقم نباشی که عاشقم نباشی
دیوونه بهونه هی نگیر دلمو دست کم نگیر که عاشقت نباشم که عاشقت نباشم

دیوونه بازی نکن خودتو راضی نکن که عاشقم نباشی که عاشقم نباشی
دیوونه بهونه هی نگیر دلمو دست کم نگیر که عاشقت نباشم که عاشقت نباشم

  Divoone Bazi Nakon Khodeto Razi Nakon Ke Ashegham Nabashi Ke Ashegham Nabashi

جون چه شیک به هم زده فکر تو این آرامشو آخ چه شیکه واسه موندنت پیشم آماده شو
دل من رفته برات نگیر ازم آمارشو جون بخند بخند که طعمش همیشه باهامه چون

جونمی آره جونمی مگه نمیدونی چیه که من تنهام

مگه نمیدونی که میره از دستام این گرما میشم تنها بری میمیرمو

نه جون من نرو بمون و بذار یه چیزیو میخوام بهت بگم

نمیتونم اصلا ازت دور بشم تو همه دنیامو فکرمو عقل منو بردی

نه جون من نرو بمون و بذار یه چیزیو میخوام بهت بگم

نمیتونم اصلا ازت دور بشم تو همه دنیامو فکرمو عقل منو بردی

ترانه آهنگ ديوونه بازی از ماکان باند

همه چی با تو دیگه تکراریه تو هم که داری میری به چقدرم عالی

گفتم بی تو میمیرم تو اینو باور نکردی گفتم دوست دارم تو هی مسخرم کردی

 Goftam BI Too Mimiram Too Ino Bavar Nakardi Doset Daram Hey Maskharam Kardi

ای داد میزنه فریاد از دست تو این دل من بازم ای داد کار دست من داد با بدی هات نمیسازم
اینجوری من مجبورم که با تو بجنگمو میدونم دور از من بهت خوش میگذره باز برو

bibakmusic.com

 

 







برچسب ها دانلود اهنگ دیوونه بازی ماکان باند دانلود اهنگ دیوونه بازی نکن خودتو راضی نکن ریمیکس اهنگ دیوونه بازی از ماکان بند دانلود دیوونه بازی ماکان بند دانلود رایگان اهنگ دیوونه بازی ماکان بند دانلود اهنگ ماکان بند دیوونه بازی نکن خودتو راضی نکن دانلود اهنگ دیوونه بازی ماکان بند دیوونه بازی نکن خودتو راضی نکن ماکان بند ریمیکس دیوونه بازی ماکان بند دانلود اهنگ دیوونه بازی دانلود اهنگ دیوونه بازی نکن خودتو راضی نکن آهنگ دیوونه بازی ماکان بند ریمیکس دانلود آهنگ ماکان بند دیوونه بازی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو