loading...

نایس موزیک

متن آهنگ حال من از سینا شعبانخانی حس میکنم دوباره دلم هواتو داره چشمای من از این دوری فقط داره میباره یجوری آرومم کن که خودت خوب میدونی دنیا برای ما دوتاست اگه عاشق بمونی نمیدونه حال منو کسی به جز

حسین بازدید : 25 چهارشنبه 14 آذر 1397

متن آهنگ حال من از سینا شعبانخانی

حس میکنم دوباره دلم هواتو داره چشمای من از این دوری فقط داره میباره

یجوری آرومم کن که خودت خوب میدونی دنیا برای ما دوتاست اگه عاشق بمونی

نمیدونه حال منو کسی به جز اون دل تو نمیبینه بدیامو این چشمای خوشگل تو

نمیدونه حال منو کسی به جز اون دل تو

Nemidoone hale manoo kasi be joz oon dele to

نمیبینه بدیامو این چشمای خوشگل تو

Nemibine badiyamoo in cheshmaye khoshgele to

ترانه آهنگ حال من از سینا شعبانخانی

نمیدونم که کدوم حس که داره خاطرات تورو یاد من میاره

وقتی هستی زندگی خیلی شیرینه لحظه ها مثل بهاره

ندونستی قدر این عاشق زارو تورو خدا ببین کار روزگار و

خاطر تو واسه من خیلی عزیزه طفلی این دل بیچاره

نمیدونه حال منو کسی به جز اون دل تو

Nemidoone hale manoo kasi be joz oon dele to

نمیبینه بدیامو این چشمای خوشگل تو

Nemibine badiyamoo in cheshmaye khoshgele to







برچسب ها متن آهنگ دانلود آهنگ جدید سینا شعبانخانی حال من کد آهنگ پیشواز همراه اول سینا شعبانخانی حال من دانلود آهنگ دانلود آهنگ سینا شعبانخانی حال من با کیفیت 320 کد آهنگ پیشواز ایرانسل سینا شعبانخانی حال من متن آهنگ سینا شعبانخانی حال من
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو