loading...

نایس موزیک

متن آهنگ نگو که منو تو نامحرمیم سعید اسایش ,کد آهنگ پیشواز همراه اول نگو که منو تو نامحرمیم سعید اسایش ,کد آهنگ پیشواز ایرانسل نگو که منو تو نامحرمیم سعید اسایش ,دانلود آهنگ جدید نگو که منو تو نامحرمی

حسین بازدید : 249 دوشنبه 12 آذر 1397

متن آهنگ نگو که منو تو نامحرمیم سعید اسایش ,کد آهنگ پیشواز همراه اول نگو که منو تو نامحرمیم سعید اسایش ,کد آهنگ پیشواز ایرانسل نگو که منو تو نامحرمیم سعید اسایش ,دانلود آهنگ جدید نگو که منو تو نامحرمیم سعید اسایش,دانلود آهنگ نگو که منو تو نامحرمیم سعید اسایش با کیفیت 320,

 

نگو که من و تو نامحرمیم

وقتی دلامونو دادیم به هم خرمیم

 

کی زنده است امروز کی مرده فردا

بیا باهم بخونیم شبای یلدا

چقدر یارم قشنگه بگو ماشالا

دلبر و یه رنگه بگو ماشالا

کاش سهم دل ما شه بگو ایشالا

کاش سهم دل ما شه بگو ایشالا

حالا نازی نازنین یار من منو همسفرم کن

اگه خواستی بری بیا بیا بیا بیا خبرم کن

آره نازی با یه چشمک منو دربه درم کن

واسه سوژه ی خندت منو دست به سرم کن

بیا آخه دل من مست توست

شیشه عمر من دست توست

بیا آخه دل من مست توست

شیشه ی عمر من دست توست

http://golchinahang.ir

 

 

 

*درخواستی کاربران Net *

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ  

دنبال این آهنگ  هستیم فعلا پیدا نشده اگه کسی داره برامون ارسال کنه

برای درخواست آهنگهای دیگر به شماره ام در تلگرام پی ام دهید

8990 610 0930                                               

                             







برچسب ها متن آهنگ نگو که منو تو نامحرمیم سعید اسایش کد آهنگ پیشواز همراه اول نگو که منو تو نامحرمیم سعید اسایش کد آهنگ پیشواز ایرانسل نگو که منو تو نامحرمیم سعید اسایش دانلود آهنگ جدید نگو که منو تو نامحرمیم سعید اسایش دانلود آهنگ نگو که منو تو نامحرمیم سعید اسایش با کیفیت 320
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو