loading...

نایس موزیک

,    دانلود آهنگ صدای گریه های منو تو میشنفتی,    دانلود آهنگ قصه مهربونی از حبیب,    اهنگ شاد و قدیمی ای وای چی شد اون جوونی هامون از حبیب محبیان, &n

حسین بازدید : 199 یکشنبه 11 آذر 1397


,    دانلود آهنگ صدای گریه های منو تو میشنفتی
,    دانلود آهنگ قصه مهربونی از حبیب
,    اهنگ شاد و قدیمی ای وای چی شد اون جوونی هامون از حبیب محبیان
,    دانلود آهنگ قصه مهربونی حبیب با کیفیت بالا
,    حبیب اهنگ ای وای چی شد اون جوونیامون
,    ای وای مگه ما یکی نبودیم حبیب
,    دانلود آهنگ قصه مهربونی از حبیب با کیفیت 320
,    دانلود آلبوم همراز حبیب

 

دانلود آهنگ با لینک مستقیم صدای گریه های منو تو میشنفتی ,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ زیبای صدای گریه های منو تو میشنفتی , متن ترانه صدای گریه های منو تو میشنفتی ,دانلود آهنگ مجاز,کد آهنگ صدای گریه های منو تو میشنفتی ,دانلود بهترین آهنگ های ایرانی,دانلود آهنگ جدید صدای گریه های منو تو میشنفتی,دانلود آهنگ گلچین,کد آهنگ پیشواز همراه اول صدای گریه های منو تو میشنفتی ,کد آهنگ پیشواز رایتل صدای گریه های منو تو میشنفتی ,دانلود موزیک,پخش آنلاین آهنگ صدای گریه های منو تو میشنفتی ,کد موزیک صدای گریه های منو تو میشنفتی ,تکست آهنگ صدای گریه های منو تو میشنفتی ,دانلود موزیک آهنگ ترانه موسیقی,دانلود آهنگ صدای گریه های منو تو میشنفتی با کیفیت 320,دانلود آهنگ صدای گریه های منو تو میشنفتی,دانلود ترانه صدای گریه های منو تو میشنفتی,شعر آهنگ صدای گریه های منو تو میشنفتی ,متن آهنگ صدای گریه های منو تو میشنفتی ,کد آهنگ پیشواز ایرانسل صدای گریه های منو تو میشنفتی ,دانلود تک آهنگ صدای گریه های منو تو میشنفتی ,

 

ای وای چی شد اون جوونیامون
اوم قصه مهربونیامون
ای وای مگه ما یکی نبودیم
دیوونه زندگی نبودیم
صدای گریه های
من و تو می شنفتی
دلم شکست و ای وای
چرا یه آخ نگفتی
تو مثله یه لاله
یه قاصد از بهاری
تو خنده گرم
ترانه های بارون
تو به داد قلبم
چه مهربون رسیدی
وای از لب بومم
چه بی وفا پریدی
صدای گریه های
من و تو می شنفتی
دلم شکست و ای وای
چرا یه آخ نگفتی
باز نگاهت اگه
عاشق و مستم
من چه کنم با غمت
وای خدایا نمی تونم
شب که مستی میاد
باز دل تنگم می خواد
عاشقه چشمات بشم
وای خدایا نمی تونم
صدای گریه های
من و تو می شنفتی
دلم شکست و ای وای
چرا یه آخ نگفتی
صدای گریه های
من و تو می شنفتی
دلم شکست و ای وای
چرا یه آخ نگفتی
باز نگاهت اگه
عاشق و مستم
من چه کنم با غمت
وای خدایا نمی تونم
شب که مستی میاد
باز دل تنگم می خواد
عاشقه چشمات بشم
وای خدایا نمی تونم
شب که مستی میاد
باز دل تنگم می خواد
عاشقه چشمات بشم
وای خدایا نمی تونم
صدای گریه های
من و تو می شنفتی
دلم شکست و ای وای
چرا یه آخ نگفتی
صدای گریه های
من و تو می شنفتی
دلم شکست و ای وای
چرا یه آخ نگفتی
ای وای چی شد اون جوونیامون
اوم قصه مهربونیامون
ای وای مگه ما یکی نبودیم
دیوونه زندگی نبودیم
صدای گریه های
من و تو می شنفتی
دلم شکست و ای وای
چرا یه آخ نگفتی
صدای گریه های
من و تو می شنفتی
دلم شکست و ای وای
چرا یه آخ نگفتی
صدای گریه های
من و تو می شنفتی
دلم شکست و ای وای
چرا یه آخ نگفتی

http://nakaman.net







برچسب ها دانلود آهنگ صدای گریه های منو تو میشنفتی دانلود آهنگ قصه مهربونی از حبیب اهنگ شاد و قدیمی ای وای چی شد اون جوونی هامون از حبیب محبیان دانلود آهنگ قصه مهربونی حبیب با کیفیت بالا حبیب اهنگ ای وای چی شد اون جوونیامون ای وای مگه ما یکی نبودیم حبیب دانلود آهنگ قصه مهربونی از حبیب با کیفیت 320 دانلود آلبوم همراز حبیب
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو