loading...

نایس موزیک

,    دانلود آهنگ محو تماشای تو میشم,    دانلود اهنگ تو رو میبینمت حالم دوباره تازه میشه,    دانلود آهنگ خودمو یادم میره احمد سعیدی 320,    ا

حسین بازدید : 62 جمعه 09 آذر 1397



,    دانلود آهنگ محو تماشای تو میشم
,    دانلود اهنگ تو رو میبینمت حالم دوباره تازه میشه
,    دانلود آهنگ خودمو یادم میره احمد سعیدی 320
,    اهنگ شبیه تو هیچکی نمیتونه باشه
,    احمد سعیدی توی رویاهام
,    متن آهنگ خودمو یادم میره

,    تکست آهنگ احمد سعیدی ,دانلود گلچین آهنگ های احمد سعیدی ,دانلود آهنگ جدید از احمد سعیدی ,موزیک ویدیو احمد سعیدی ,کلیپ احمد سعیدی ,کد آهنگ پیشواز ایرانسل احمد سعیدی ,ریمیکس احمد سعیدی ,فول آلبوم احمد سعیدی ,کد آهنگ پیشواز همراه اول احمد سعیدی ,تکست موزیک احمد سعیدی ,بیوگرافی احمد سعیدی ,دانلود ریمیکس آهنگ های احمد سعیدی ,عکس های احمد سعیدی ,متن ترانه احمد سعیدی ,متن آهنگ احمد سعیدی ,دانلود آهنگ های بیکلام احمد سعیدی ,تک آهنگ احمد سعیدی ,بهترین آهنگ های احمد سعیدی ,آکورد آهنگ احمد سعیدی ,دانلود mp3 احمد سعیدی ,کد آهنگ احمد سعیدی ,آلبوم جدید احمد سعیدی ,دانلود آهنگهای احمد سعیدی ,

متن آهنگ خودمو یادم میره از احمد سعیدی

تورو از وقتی دیدمت نگاهت به چشم خورد
همه چی تو یه لحظه غیرِ تو برای من مُرد
ای کاش دلِ من خونه ی تو باشه همیشه
تورو می بینمت حالم دوباره تازه میشه
شبیهِ تو هیشکی نمی تونه باشه این همه رویایی
آرامشی می گیره دلم وقتی پیشِ من اینجایی
محوِ تماشای تو میشم خودم و یادم میره
وقتی که تو نشستی پیشم خودم و یادم میره
هرچی خیال تو سرمِ هرچی که دورو ورمه
باتو فراموش میکنم
وقتی داری حرف میزنی فقط به تو گوش میکنم
فقط به تو گوش میکنم
تورو از وقتی دیدمت چه خوابیده چه بیدار
زیبایی برام درست شبیهِ اولین بار
اگه فکرِ تو تو سرم نباشه من می میرم
چه تو بخوای چه نه من از کنارِ تو نمیرم
شبیهِ تو هیشکی نمی تونه باشه این همه رویایی
آرامشی می گیره دلم وقتی پیشِ من اینجایی
محوِ تماشای تو میشم خودم و یادم میره
وقتی که تو نشستی پیشم خودم و یادم میره
هرچی خیال تو سرمِ هرچی که دورو ورمه
باتو فراموش میکنم
وقتی داری حرف میزنی فقط به تو گوش میکنم
فقط به تو گوش میکنم

دانلود آهنگ جدید محو تماشای تو میشم,دانلود آهنگ محو تماشای تو میشم,کد آهنگ محو تماشای تو میشم ,دانلود آهنگ زیبای محو تماشای تو میشم ,دانلود بهترین آهنگ های ایرانی,دانلود آهنگ گلچین,دانلود موزیک,شعر آهنگ محو تماشای تو میشم ,دانلود آهنگ محو تماشای تو میشم با کیفیت 320,تکست آهنگ محو تماشای تو میشم ,دانلود تک آهنگ محو تماشای تو میشم ,متن آهنگ محو تماشای تو میشم ,دانلود آهنگ مجاز,دانلود ترانه محو تماشای تو میشم, متن ترانه محو تماشای تو میشم ,دانلود آهنگ,دانلود موزیک آهنگ ترانه موسیقی,

 

 

http://www.myfaza2music.ir

 







برچسب ها دانلود آهنگ محو تماشای تو میشم دانلود اهنگ تو رو میبینمت حالم دوباره تازه میشه دانلود آهنگ خودمو یادم میره احمد سعیدی 320 اهنگ شبیه تو هیچکی نمیتونه باشه احمد سعیدی توی رویاهام متن آهنگ خودمو یادم میره
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو