loading...

نایس موزیک

,    دانلود آهنگ محو تماشای توام افتخاری,    متن آهنگ یار وفادار افتخاری,    دانلود تصنیف یار وفادار شجریان,    نور خدا جلوه کند در گل رخسار

حسین بازدید : 308 جمعه 09 آذر 1397


,    دانلود آهنگ محو تماشای توام افتخاری
,    متن آهنگ یار وفادار افتخاری
,    دانلود تصنیف یار وفادار شجریان
,    نور خدا جلوه کند در گل رخسار تو
,    دانلود آهنگ یار وفادار شجریان
,    متن آهنگ یار وفادار علیرضا افتخاری
,    شعر یار وفادار
,    دانلود آهنگ وفادار
,    دانلود گلچین بهترین آهنگ های علیرضا افتخاری

,    دانلود تک آهنگ  علیرضا افتخاری یار وفادار ,دانلود آهنگ جدید  علیرضا افتخاری یار وفادار,شعر آهنگ  علیرضا افتخاری یار وفادار ,دانلود ترانه  علیرضا افتخاری یار وفادار,دانلود آهنگ زیبای  علیرضا افتخاری یار وفادار ,دانلود بهترین آهنگ های ایرانی,دانلود آهنگ گلچین,کد آهنگ  علیرضا افتخاری یار وفادار ,دانلود موزیک, متن ترانه  علیرضا افتخاری یار وفادار ,دانلود آهنگ  علیرضا افتخاری یار وفادار با کیفیت 320,تکست آهنگ  علیرضا افتخاری یار وفادار ,دانلود آهنگ مجاز,متن آهنگ  علیرضا افتخاری یار وفادار ,دانلود آهنگ  علیرضا افتخاری یار وفادار,دانلود آهنگ,دانلود موزیک آهنگ ترانه موسیقی,

نور خدا جلوه کند در گلِ رخسار تو
تشنه ی تَرم هر نفسی تشنه ی دیدارِ تو
باغِ گل و لاله بُود خنده ی زیبای تو
محوِ تواَم ، محو تواَم ، محوِ تماشای تو
محو تواَم ، محوِ تماشای تو
یارِ وفدارِ منی ، یارِ وفدارِ من
مهرِ تو روشنگرِ جان و دلِ من ، یارِ من
باغ گل و لاله بُود خنده ی زیبای تو
محوِ تواَم ، محو تواَم ، محوِ تماشای تو
محو تواَم ، محوِ تماشای تو
محوِ تواَم ، محو تواَم ، محوِ تماشای تو
محو تواَم ، محوِ تماشای تو
یارِ وفدارِ منی ، یارِ وفدارِ من
مهرِ تو روشنگرِ جان و دلِ من ، یارِ من
خندان شو گلشنِ جان ، تا تو شکفتی در آن
جان و جانانِ منی ، تاجِ سرِ دلیران
وصل به عشق ِتو ، به عشقِ تو بُود هستی ام
عشق دهد ، عشق دهد ، این همه سرمستی ام
عشق دهد این همه سرمستی ام
محوِ تواَم ، محو تواَم ، محوِ تماشای تو
محو تواَم ، محوِ تماشای تو
یارِ وفدارِ منی ، یارِ وفدارِ من
مهرِ تو روشنگرِ جان و دلِ من ، یارِ من
در این جهان مثل تو ، کی مثلِ تو پیدا کنم
بیا که چون آینه ، روی تو تماشا کنم
وصل به عشق ِتو ، به عشقِ تو بُود هستی ام
عشق دهد ، عشق دهد ، این همه سرمستی ام
عشق دهد این همه سرمستی ام
محوِ تواَم ، محو تواَم ، محوِ تماشای تو
محو تواَم ، محوِ تماشای تو
یارِ وفدارِ منی ، یارِ وفدارِ من
مهرِ تو روشنگرِ جان و دلِ من ، یارِ من

http://www.myfaza2music.ir

دانلود آهنگ با کیفیت ۳۲۰







برچسب ها دانلود آهنگ محو تماشای توام افتخاری متن آهنگ یار وفادار افتخاری دانلود تصنیف یار وفادار شجریان نور خدا جلوه کند در گل رخسار تو دانلود آهنگ یار وفادار شجریان متن آهنگ یار وفادار علیرضا افتخاری شعر یار وفادار دانلود آهنگ وفادار دانلود گلچین بهترین آهنگ های علیرضا افتخاری
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو