loading...

نایس موزیک

,    دانلود اهنگ ریمیکس بیا بشکن در این خونه,    دانلود اهنگ ریمیکس محسن ابراهیم زاده شبگردی,    محسن ابراهیم زاده شبگردی ریمیکس سولی دنس,   

حسین بازدید : 49 پنجشنبه 08 آذر 1397


,    دانلود اهنگ ریمیکس بیا بشکن در این خونه
,    دانلود اهنگ ریمیکس محسن ابراهیم زاده شبگردی
,    محسن ابراهیم زاده شبگردی ریمیکس سولی دنس
,    اهنگ ریمیکس شبگردی
,    دانلود اهنگ ریمیکس شبگردی
,    ریمیکس شبگردی سولی دنس
,    بیا بشکن غم این خونه رو اما به دلم دست نزن
,    دانلود ریمیکس شبگردی
,    دانلود ریمیکس شبگردی محسن ابراهیم زاده

ریمیکس محسن ابراهیم زاده,کلیپ محسن ابراهیم زاده,موزیک ویدیو محسن ابراهیم زاده,دانلود ریمیکس آهنگ های محسن ابراهیم زاده,کد آهنگ پیشواز ایرانسل محسن ابراهیم زاده,دانلود mp3 محسن ابراهیم زاده,بیوگرافی محسن ابراهیم زاده,متن ترانه محسن ابراهیم زاده,عکس های محسن ابراهیم زاده,آکورد آهنگ محسن ابراهیم زاده,دانلود گلچین آهنگ های محسن ابراهیم زاده,تکست موزیک محسن ابراهیم زاده,دانلود آهنگهای محسن ابراهیم زاده,تک آهنگ محسن ابراهیم زاده,دانلود آهنگ های بیکلام محسن ابراهیم زاده,تکست آهنگ محسن ابراهیم زاده,آلبوم جدید محسن ابراهیم زاده,کد آهنگ پیشواز همراه اول محسن ابراهیم زاده,دانلود آهنگ جدید از محسن ابراهیم زاده,بهترین آهنگ های محسن ابراهیم زاده,متن آهنگ محسن ابراهیم زاده,کد آهنگ محسن ابراهیم زاده,فول آلبوم محسن ابراهیم زاده,

 

به سرم زد باز شبو شبگردی، من ♪♫♫♪
خرابم
کاری کردی ببینی فقط بدشه حالم
بی حوصلگی نمیزاره شب بخوابم
از قصد که بشم سرمست
پرسه میزنم تو کوچه پس کوچه های شهر
هنوز عشقت هست نزار بره از دست
واسه جدایی بالاخره عزیز دلم وقت هست
بیا بشکن غمه این خونه رو اما به دلم دست نزن
منه دیوونه رو با غرورت بیا پس نزن
دلم آتیش ولی حالیشه ، بزن از شراب این دل
♪♫♫♪
تنهایی مال منه دلم که دم نمیزنه
آدم عاشق سر یه چیز کوچیک که بهم نمیزنه
شبگردی کار منه غصه شبا یار منه
آدم عاشق که عشقشو از دلش خط نمیزنه
از قصد که بشم سرمست
پرسه میزنم تو کوچه پس کوچه های شهر
هنوز عشقت هست نزار بره از دست
واسه جدایی بالاخره عزیز دلم وقت هست
بیا بشکن غمه این خونه رو اما به دلم دست نزن
منه دیوونه رو با غرورت بیا پس نزن
دلم آتیش ولی حالیشه ، بزن از ♪♫♫♪
شراب این دل

 

 


https://nafismusic.ir







برچسب ها دانلود اهنگ ریمیکس بیا بشکن در این خونه دانلود اهنگ ریمیکس محسن ابراهیم زاده شبگردی محسن ابراهیم زاده شبگردی ریمیکس سولی دنس اهنگ ریمیکس شبگردی دانلود اهنگ ریمیکس شبگردی ریمیکس شبگردی سولی دنس بیا بشکن غم این خونه رو اما به دلم دست نزن دانلود ریمیکس شبگردی دانلود ریمیکس شبگردی محسن ابراهیم زاده
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو