loading...

نایس موزیک

رنگ اتاقمو کردم سیاه تا صبح هستم هرشب بیدار تو بلدی عصبی کنی منو که نمیکشیدم اصلا سیگار میدیدمت قبلا زیاد چون بودم جزو سرگرمیات الان دیگه نمیدونم بدون تو چه بلایی میخواد سر قلبم بیاد من همیشه اشکامو ا

حسین بازدید : 35 سه شنبه 06 آذر 1397

رنگ اتاقمو کردم سیاه تا صبح هستم هرشب بیدار
تو بلدی عصبی کنی منو که نمیکشیدم اصلا سیگار
میدیدمت قبلا زیاد چون بودم جزو سرگرمیات
الان دیگه نمیدونم بدون تو چه بلایی میخواد سر قلبم بیاد
من همیشه اشکامو از تو قایم میکنم
شاید که باورت نشه دیگه تورو دوست ندارم
از صورت خسته ی من همه چی مشخصه
احساسی به تو ندارم برو تمومش کن بسه
دیگه روانیتم منو بازیم نده

تکست آهنگ,تکست آهنگ روانی مجید ادیب و ملانی,تکست موزیک,تکست موزیک روانی مجید ادیب و ملانی,متن آهنگ,متن آهنگ روانی مجید ادیب و ملانی,متن ترانه روانی مجید ادیب و ملانی,شعر آهنگ روانی مجید ادیب و ملانی,روانی مجید ادیب و ملانی,


عاشق دیوونه بازیتم ببین حالم بده
مهر تو از این دل چرا بیرون نمیره
باعث شدی قلبم از دیوونگی بمیره

<<<تکست آهنگ روانی مجید ادیب و ملانی>>>

اجازه میخوام ازت که تورو از یاد ببرم
دیوونه بازی در نیار که من از تو دیوونه ترم
برو پی کار خودت کش نده رابطه رو
هرچی بوده تموم شده هیجی نگو فقط برو
حالا شدم از اون آدم آرومای عصبی
باید بخورم باز ازین داروهای لعنتی
ترکت میکنم و میرم
چون خسته شدم دیگه ازون قانونای الکیت
من از کنار تو بودن شرمم میاد
نمیخوام وابستم شی باز
تو هم که نداری بهم قطعا نیاز
دیگه روانیتم منو بازیم نده
عاشق دیوونه بازیتم ببین حالم بده
مهر تو از این دل چرا بیرون نمیره
باعث شدی قلبم از دیوونگی بمیره

https://www.textirani.com/







برچسب ها تکست آهنگ تکست آهنگ روانی مجید ادیب و ملانی تکست موزیک تکست موزیک روانی مجید ادیب و ملانی متن آهنگ متن آهنگ روانی مجید ادیب و ملانی متن ترانه روانی مجید ادیب و ملانی شعر آهنگ روانی مجید ادیب و ملانی روانی مجید ادیب و ملانی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو