loading...

نایس موزیک

,    دانلود آهنگ دلیل مستی من,    متن آهنگ تو هستی هستی منو دلیل مستی منو,    دانلود آهنگ تو هستی,    تو هستی هستی منو دلیل مستی منو هر آنچه

حسین بازدید : 75 یکشنبه 04 آذر 1397


,    دانلود آهنگ دلیل مستی من
,    متن آهنگ تو هستی هستی منو دلیل مستی منو
,    دانلود آهنگ تو هستی
,    تو هستی هستی منو دلیل مستی منو هر آنچه آرزوی من بود
,    دانلود موزیک ویدیو شارومین ساقی
,    تو بی هوا نفس شدی
,    تو هستی هستیه منو دلیل مستیه منو هر آنچه آرزوی من بود
,    دانلود اهنگ شارومین
,    دانلود آهنگ شارومین ساقی

,   

ساقی چرا به چشم مست تو راهی نهاده بر دل غم آرامی

به غیر راه کوه تو نیست

باران گرفته کوچه ی دلم آرام قدم بزن کنار من سازم

به غیر تار موی تو نیست

تو هستی ، هستی منو دلیل مستی منو

هر آنچه آرزوی من بود

تو مقصد رسیدنی تو آرز دل منی هم آنچه آرزوی من بود

تو بی هوا نظر شدی با من یکی ، یکی شدی

هر آنچه آرزوی من بود

تو شب ترانه ام شدی چراغ خانه ام شدی

هر آنچه آرزوی من بود

♫♫♫

ساقی چرا به چشم مست تو راهی نهاده بر دل غم آرامی

به غیر راه کوه تو نیست

باران گرفته کوچه ی دلم آرام قدم بزن کنار من سازم

به غیر تار موی تو نیست

تو هستی ، هستی منو دلیل مستی منو

هر آنچه آرزوی من بود

تو مقصد رسیدنی تو آرز دل منی هم آنچه آرزوی من بود

تو بی هوا نظر شدی با من یکی ، یکی شدی

هر آنچه آرزوی من بود

تو شب ترانه ام شدی چراغ خانه ام شدی

هر آنچه آرزوی من بود

 

nicmusic.net

دانلود آهنگ - ( کیفیت عالی 320 )







برچسب ها دانلود آهنگ دلیل مستی من متن آهنگ تو هستی هستی منو دلیل مستی منو دانلود آهنگ تو هستی تو هستی هستی منو دلیل مستی منو هر آنچه آرزوی من بود دانلود موزیک ویدیو شارومین ساقی تو بی هوا نفس شدی تو هستی هستیه منو دلیل مستیه منو هر آنچه آرزوی من بود دانلود اهنگ شارومین دانلود آهنگ شارومین ساقی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو