loading...

نایس موزیک

X دانلود آهنگ گفته بودم بی تو میمیرم X دانلود آهنگ گفته بودم بی تو میمیرم ولی اینبار نه از محسن چاوشی X گفته بودم بی تو میمیرم ولی اینبار نه شهریار X گفته بودم بی تو میمیرم ولی این

حسین بازدید : 95 یکشنبه 04 آذر 1397
X دانلود آهنگ گفته بودم بی تو میمیرم X دانلود آهنگ گفته بودم بی تو میمیرم ولی اینبار نه از محسن چاوشی X گفته بودم بی تو میمیرم ولی اینبار نه شهریار X گفته بودم بی تو میمیرم ولی اینبار نه از کیست X دانلود اهنگ محسن چاوشی افسار X آهنگ چاوشی گفته بودم بی تو میمیرم X کد پیشواز ایرانسل گفته بودم بی تو میمیرم ولی اینبار نه X دوست دارم همدمت باشم ولی سربار نه X متن گفته بودم بی تو میمیرم ولی اینبار نه

 

متن آهنگ افسار محسن چاوشی

گفته بودم بی تو میمیرم ولی اینبار نه
گفته بودی عاشقم هستی ولی انگار نه
هر چه گویی دوستت دارم به جز تکرار نیست
خو نمی گیرم به این تکرار طوطی وار نه
تو که پابندت شوم از خویش میرانی مرا
دوست دارم همدمت باشم ولی سربار نه
قصد رفتن کرده ای تا باز هم گویم بمان
بار دیگر می کنم خواهش ولی اصرار نه
گه مرا دست میزنی گه باز پیشم میکشی
آنچه دستت دادم نامش دل است افسار نه

میروی اما خودت هم خوب میدانی عزیز
می کنی گاهی فراموشم ولی انکار نه
سخت میگیری به من با این همه از دست تو
میشوم دلگیر شاید نازنین بی زار نه
گه مرا دست میزنی گه باز پیشم میکشی
آنچه دستت دادم نامش دل است افسار نه

گفته بودم بی تو میمیرم محسن چاوشی

http://saba-music.ir

دانلود آهنگ با کیفیت 320







برچسب ها دانلود آهنگ گفته بودم بی تو میمیرم دانلود آهنگ گفته بودم بی تو میمیرم ولی اینبار نه از محسن چاوشی گفته بودم بی تو میمیرم ولی اینبار نه شهریار گفته بودم بی تو میمیرم ولی اینبار نه از کیست دانلود اهنگ محسن چاوشی افسار آهنگ چاوشی گفته بودم بی تو میمیرم کد پیشواز ایرانسل گفته بودم بی تو میمیرم ولی اینبار نه دوست دارم همدمت باشم ولی سربار نه متن گفته بودم بی تو میمیرم ولی اینبار نه
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو