loading...

نایس موزیک

,    دانلود اهنگ من این بغضو میشناسم,    دانلود اهنگ تتلو من این گرگ رو میشناسم,    امیر تتلو من این بغضو میشناسم,    دانلود اهنگ پیله از ام

حسین بازدید : 59 جمعه 02 آذر 1397


,    دانلود اهنگ من این بغضو میشناسم
,    دانلود اهنگ تتلو من این گرگ رو میشناسم
,    امیر تتلو من این بغضو میشناسم
,    دانلود اهنگ پیله از امیر مریخی
,    امیر تتلو من این گرگ رو میشناسم
,    دانلود آهنگ پیله امیر تتلو
,    تتلو پیله
,    امیر تتلو پیله
,    آهنگ پیله تتلو

متن آهنگ امیر تتلو پیله

من میدونم یه چیزی درونمه من میفهمم وجودشو حس میکنمش

درداشو میریزه تو من الانم دارم حال اونو منعکس میکنم

من میفهمم توقع دارن از من نبای منو غمگین ببینن

ولی میدونی یه بغضی تو گلومه بدجوری سنگینه سینم

من این بغضو میشناسم پره از دردای تازه

از درون من فحش میده بت پر حرفای کاذب

من این گرگ و میشناسم تو خودم بزرگش کردمو

حالا هی برمیگرده تو من وقتی دروازه بازه

من این بغضو میشناسم پره از دردای تازه

از درون من فحش میده بت پر حرفای کاذب

من این گرگ و میشناسم تو خودم بزرگش کردمو

حالا هی برمیگرده تو من وقتی دروازه بازه

دکتر یکم دیره برا این حال بدجوری پیله کرده اینبار

ولی من بازم از پسش برمیام میتونی صدام کنی پیرمرد اینکار

دیوارا میخورن منو عقربه ها همو میکشن عقب

یه سری آدم چیزخورن جلو یه سریشونم چیز کشن عقب

اسمش بده پولش خوب جنسش تره دودش تو

هیکلش غلط اندازه دماغو بگیری در میاد جونش زود

جر میده پیرهن منو دکمه هامو پاره میکنه

تو نگاش یه چیز میبینم که اصلا با من حال نمیکنه

پرخاش منفیه حرفاش و غم تو چهرش یه رد فحاش

اون پره از مردم شهر و شهر پره از رد کفشاش

من این بغضو میشناسم پره از دردای تازه

از درون من فحش میده بت پر حرفای کاذب

من این گرگ و میشناسم تو خودم بزرگش کردمو

حالا هی برمیگرده تو من وقتی دروازه بازه

یاس یه شب نحس و ترس میگیره بحث بالا

نمیدونست اینو بالاخره یه روزی اونم میده پس کارما

هی دست رو دست بی هدف بازیاش همش بی روح

اون تو آینه با خودش دعوا اینقد جیغ و گریه تا بیاد ازش بیرون

من این بغضو میشناسم پره از دردای تازه

از درون من فحش میده بت پر حرفای کاذب

من این گرگ و میشناسم تو خودم بزرگش کردمو

حالا هی برمیگرده تو من وقتی دروازه بازه

من این بغضو میشناسم پره از دردای تازه

از درون من فحش میده بت پر حرفای کاذب

من این گرگ و میشناسم تو خودم بزرگش کردمو

حالا هی برمیگرده تو من وقتی دروازه بازه

http://www.jenabmusic.com

 

دانلود آهنگ - ( کیفیت عالی 320 )

 







برچسب ها دانلود اهنگ من این بغضو میشناسم دانلود اهنگ تتلو من این گرگ رو میشناسم امیر تتلو من این بغضو میشناسم دانلود اهنگ پیله از امیر مریخی امیر تتلو من این گرگ رو میشناسم دانلود آهنگ پیله امیر تتلو تتلو پیله امیر تتلو پیله آهنگ پیله تتلو
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو