loading...

نایس موزیک

,    دانلود آهنگ این زندگی با تو زیباترم میشه,    دانلود اهنگ من با تو فهمیدم زیبایی هم خوبه,    دانلود آهنگ مرد رویایی با کیفیت 320,    اهن

حسین بازدید : 815 شنبه 26 آبان 1397




,    دانلود آهنگ این زندگی با تو زیباترم میشه
,    دانلود اهنگ من با تو فهمیدم زیبایی هم خوبه
,    دانلود آهنگ مرد رویایی با کیفیت 320
,    اهنگ این زندگی با تو
,    دانلود آهنگ من با تو فهمیدم زیبایی هم خوبه
,    دانلود اهنگ زندگی با تو
,    دانلود آهنگ مرد رویایی 320
,    دانلود آهنگ من با تو فهمیدم دلبستگی بد نیست
,    متن آهنگ مرد رویایی

این زندگی با تو زیباترم میشه
تو عاشقم بودی من باورم میشه
با تو دلم غرق یک بچگی میشه هلن
من آخر رویام این زندگی میشه
من با تو فهمیدم زیبایی ام خوبه
یک مرد مغرور رویایی ام خوبه هلن
من با تو فهمیدم دل بستگی بد نیست
گاهی به یک آغوش وابستگی بد نیست

وقتی تو این جایی دنیا همین خونه هست
حالا بگو تو بازم این زن یه دیوونه هست
وقتی تو این جایی حواترین می شم
عاشق ترین آدم روی زمین می شم
عاشق ترین آدم روی زمین می شم

من با تو فهمیدم زیبایی ام خوبه
یک مرد مغرور رویایی ام خوبه
من با تو فهمیدم دل بستگی بد نیست
گاهی به یک آغوش وابستگی بد نیست

این زندگی با تو زیباترم می شه
تو عاشقم بودی من باورم می شه
با تو دلم غرق یک بچگی می شه
من آخر رویام این زندگی می شه
من با تو فهمیدم زیبایی ام خوبه
یک مرد مغرور رویایی ام خوبه
من با تو فهمیدم دل بستگی بد نیست
گاهی به یک آغوش وابستگی بد نیست

 

http://nakaman.net







برچسب ها دانلود آهنگ این زندگی با تو زیباترم میشه دانلود اهنگ من با تو فهمیدم زیبایی هم خوبه دانلود آهنگ مرد رویایی با کیفیت 320 اهنگ این زندگی با تو دانلود آهنگ من با تو فهمیدم زیبایی هم خوبه دانلود اهنگ زندگی با تو دانلود آهنگ مرد رویایی 320 دانلود آهنگ من با تو فهمیدم دلبستگی بد نیست متن آهنگ مرد رویایی متن آهنگ این زندگی با تو زیباترم میشه
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو