loading...

نایس موزیک

ببین از این ور دنیامن برات نامه نوشتممنی که برای چشماتاز همه هستیم گذشتممی نویسم که نگاهمتا همیشه چشم به راهتیک دل ساده دارم کهبا یک رنگی جون فداتهنمی دونی که جدایتچه به روز من آوردهشب تا صبح دل تنگمگ

حسین بازدید : 27 سه شنبه 22 آبان 1397

ببین از این ور دنیا
من برات نامه نوشتم
منی که برای چشمات
از همه هستیم گذشتم

می نویسم که نگاهم
تا همیشه چشم به راهت
یک دل ساده دارم که
با یک رنگی جون فداته


نمی دونی که جدایت
چه به روز من آورده
شب تا صبح دل تنگم
گریه کرده غصه خورده

نمی دونی که جدایت
چه به روز من آورده
شب تا صبح دل تنگم
گریه کرده غصه خورده




می نویسم دل تنگم بونه ی تو رو می گیره
اگه باز ندی جوابم از غم دوریت می میره

اگه نامه هام به دستت نرسیده یا ندیدی
که یک عمر می نویسم ولی پاسخی نمیدی

نمی دونی که جدایت
چه به روز من آورده
شب تا صبح دل تنگم
گریه کرده غصه خورده

نمی دونی که جدایت
چه به روز من آورده
شب تا صبح دل تنگم
گریه کرده غصه خورده








اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو