loading...

نایس موزیک

دانلود آهنگ من  حالم بده کاوه Dani L.o  کیفیت 320,کد آهنگ پیشواز ایرانسل من  حالم بده کاوه Dani L.o ,کد آوای انتظار همراه اول من  حالم بده کاوه Dani L.o ,دانلود آهنگ من  حالم

حسین بازدید : 33 سه شنبه 22 آبان 1397

دانلود آهنگ من  حالم بده کاوه Dani L.o  کیفیت 320,کد آهنگ پیشواز ایرانسل من  حالم بده کاوه Dani L.o ,کد آوای انتظار همراه اول من  حالم بده کاوه Dani L.o ,دانلود آهنگ من  حالم بده کاوه Dani L.o ,متن آهنگ من  حالم بده کاوه Dani L.o ,دانلود آهنگ من  حالم بده کاوه Dani L.o  ریمیکس Remix,دانلود رایگان اهنگ من  حالم بده کاوه Dani L.o ,اکورد آهنگ من  حالم بده کاوه Dani L.o ,کد آهنگ پیشواز همراه اول من  حالم بده کاوه Dani L.o ,

متن آهنگ من  حالم بده کاوه Dani L.o و جاستینا

 ♫♫♫

میدونم روبراهی
با هرکی هرچی پایی
میدونم روبراهی رو روالی
مهم نی که واسه من نمونده حالی
تو چیزی کم نداشتی
کم نذاشتی
پشت سرم حرف میذاشتی


من حالم بده
نبودت درده
من حالم بده
چشمانم زرده

اون بهتره یا من؟
ببین چجوری دادی تو جوابمو نامرد
با اون سیگارتو روشن کنو خوش بگذرون
ولی تکلیف تو با من
خوش بگذرون با اونو با پاکتای کنتت
هیچی نگو حتما” اونم جاست فرنده
ما که هیچی سرمون نی توئم با کسی نبودی
پ چی میگه روگردنت این جای کبودی
نذار باز شه دهنم آره دقیقه دقیقم
ندیدم پریدن تو بی رفیقای سلیطتت
ندیدم رقیبم اصلا باشه عاشقت شدیدا
در این حد از هر طریقم باشه شا*یدم به سلیقت
به زندگیم زدی غم فقط بهت میگفتم حقیقت
باهات رو راست بودم دریغ از عشقت بهم
برو ریخته تو نبینم کافیه بدونی همین قد
عمیقا دوست دارم بچکونم کُلتو رو شقیقت


دنیا چرا تاریکه آسمون شاکیه
خورشید چرا این روزا نمیاد خوابیده
تو نبودی زندگیم از هم پاشیده
برو دیگه برنگرد مصیبت کافیه
دنیا چرا تاریکه آسمون شاکیه
خورشید چرا این روزا نمیاد خوابیده
تو نبودی زندگیم از هم پاشیده
برو دیگه برنگرد مصیبت کافیه

هرکسی قیمتی داره بگو بینم امثال تو چندن
میدونی از توکه خوردم حتی نمیگیره خندم
حق داری اصلا نرم دندم بگو یه اخلاق گندم
حتی از دوروریاتم کندم بگو قدم و یه دندم
آره آدم سابق نیستمو شدم بد نسبت
به تو و بودنت نگو اینا هست قسمت
باشه اشکال نداره میشه درس عبرت
که دل ندم به امثال توئه پست فطرت

دنیا چرا تاریکه آسمون شاکیه
خورشید چرا این روزا نمیاد خوابیده
تو نبودی زندگیم از هم پاشیده
برو دیگه برنگرد مصیبت کافیه
دنیا چرا تاریکه آسمون شاکیه
خورشید چرا این روزا نمیاد خوابیده
تو نبودی زندگیم از هم پاشیده
برو دیگه برنگرد مصیبت کافیه







برچسب ها دانلود آهنگ من حالم بده کاوه Dani L.o کیفیت 320 کد آهنگ پیشواز ایرانسل من حالم بده کاوه Dani L.o کد آوای انتظار همراه اول من حالم بده کاوه Dani L.o دانلود آهنگ من حالم بده کاوه Dani L.o متن آهنگ من حالم بده کاوه Dani L.o دانلود آهنگ من حالم بده کاوه Dani L.o ریمیکس Remix دانلود رایگان اهنگ من حالم بده کاوه Dani L.o اکورد آهنگ من حالم بده کاوه Dani L.o کد آهنگ پیشواز همراه اول من حالم بده کاوه Dani L.o
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو