دانلود آهنگ محسن یگانه پای من جوونیتو هدر نکن

Download Music Mohsen Yeganeh Paye Man Javoonito Hadar Nakon

آهنگ محسن یگانه بنام پای من جوونیتو هدر نکن

قدر دنیا رو بدون لحظه هاش رو حروم نکن برو و دو روز دنیا رو با من تموم نکن

آهنگ:محسن یگانه

دانلود آهنگ محسن یگانه پای من جوونیتو هدر نکن

 

متن آهنگ پای من جوونیتو هدر نکن از محسن یگانه

پای من جوونیت رو هدر نکن دلبر ناز
باخت من کافیه تو دیگه به پای من نباز
توی قلب مهربونت واسه من خونه نساز
منه بازنده رو خوب ببین برو تنهام بذار
من یک پاییزی ام و ولی تو چی گل بهار
دل به چی بستی عزیزم به منه بی کس و کار

قدر دنیا رو بدون لحظه هاش رو حروم نکن

Ghadre donyaro bedon lahzehasho harom nakon

برو و دو روز دنیا رو با من تموم نکن

Boro o do rooze donya ro ba man tamom nakon

ترانه آهنگ پای من جوونیتو هدر نکن از محسن یگانه

من رو باز با اشک های قشنگت رو به روم نکن
آخه من خودم ته راه رو دیدم سیاهی
آخره این همه عشق و عاشقی تباهی
انگاری تو تنگ این دنیا جای یک ماهی

قدر دنیا رو بدون لحظه هاش رو حروم نکن

Ghadre donyaro bedon lahzehasho harom nakon

برو و دو روز دنیا رو با من تموم نکن

Boro o do rooze donya ro ba man tamom nakon