loading...

نایس موزیک

اکورد آهنگ  هرکی میخواد عوض شه,کد آوای انتظار همراه اول  هرکی میخواد عوض شه,دانلود آهنگ  هرکی میخواد عوض شه,دانلود رایگان اهنگ  هرکی میخواد عوض شه,دانلود آهنگ  هرکی میخواد عوض

حسین بازدید : 27 یکشنبه 13 آبان 1397

اکورد آهنگ  هرکی میخواد عوض شه,کد آوای انتظار همراه اول  هرکی میخواد عوض شه,دانلود آهنگ  هرکی میخواد عوض شه,دانلود رایگان اهنگ  هرکی میخواد عوض شه,دانلود آهنگ  هرکی میخواد عوض شه ریمیکس Remix,کد آهنگ پیشواز ایرانسل  هرکی میخواد عوض شه,کد آهنگ پیشواز همراه اول  هرکی میخواد عوض شه,دانلود آهنگ  هرکی میخواد عوض شه کیفیت 320,متن آهنگ  هرکی میخواد عوض شه,

http://www.jenabmusic.com/19907/music-%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF-%D8%B4%D9%87%D8%A7%D8%A8-%D8%A8%D8%AE%D8%A7%D8%B1%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D9%85%D9%87%D8%B1%D8%A8%D9%88%D9%86%D9%85.html

دانلود آهنگ جدید شهاب بخارایی مهربونم تویی
آهنگ جدید شهاب بخارایی مهربونم تویی با لینک مستقیم همراه با پخش آنلاین
Download New Music Shahab Bokharaei Mehraboonam Toei
میکس و مسترینگ : محمد کلهر

دانلود آهنگ جدید شهاب بخارایی مهربونم تویی

 

متن آهنگ جدید شهاب بخارایی مهربونم تویی
تویی تو مهربونم تویی مهربونم
میخوام برات بخونم تویی مهربونم
بخونم از ته دل همسفرت بمونم

هرکی میخواد عوض شه تویی مهربونم
من که برات همونم تویی مهربونم
تو واسه من عزیزی من که برات میمونم
شعر آهنگ جدید شهاب بخارایی مهربونم تویی
با تو گلایه ای نیست بی تو سرابه فردام
اگه نباشی اینجا منم که خیلی تنهام
رویایه آسمونی تو مهمون این زمینی
من از دیار خاکی تو آسمون نشینی

هرکی میخواد عوض شه تویی مهربونم
من که واست همونم تویی مهربونم
تو واسه من عزیزی من که برات میمونم

با تو گلایه ای نیست بی تو سرابه فردام
اگه نباشی اینجا منم که خیلی تنهام
رویای آسمونی تو مهمون این زمینی
من از دیار خاکی

هرکی میخواد عوض شه تویی مهربونم
من که واست همونم تویی مهربونم
تو واسه من عزیزی من که برات میمونم
تو آسمون نشینی

تویی تو مهربونم تویی مهربونم میخوام برات بخونم تویی مهربونم
بخونم از ته دل همسفرت بمونم

هرکی میخواد عوض شه تویی مهربونم من که برات همونم تویی مهربونم
تو واسه من عزیزی من که برات میمونم

دانلود آهنگ - ( کیفیت عالی 320 ) دانلود آهنگ - ( کیفیت خوب 128 )

 







برچسب ها اکورد آهنگ هرکی میخواد عوض شه کد آوای انتظار همراه اول هرکی میخواد عوض شه دانلود آهنگ هرکی میخواد عوض شه دانلود رایگان اهنگ هرکی میخواد عوض شه دانلود آهنگ هرکی میخواد عوض شه ریمیکس Remix کد آهنگ پیشواز ایرانسل هرکی میخواد عوض شه کد آهنگ پیشواز همراه اول هرکی میخواد عوض شه دانلود آهنگ هرکی میخواد عوض شه کیفیت 320 متن آهنگ هرکی میخواد عوض شه
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو