loading...

نایس موزیک

دانلود آهنگ سخته بی تو بودن بیا بمون پیش من دیگه نمیتونم من بدون تو بمونم باور نکردی رفتی عشق منو نخواستی مگه چی گفتم بهت منو گذاشتی رفتی مگه چی گفتم بهت منو گذاشتی رفتی (مازندرانی) ببین چه کردی

حسین بازدید : 2623 پنجشنبه 10 آبان 1397

دانلود آهنگ سخته بی تو بودن بیا بمون پیش من

دیگه نمیتونم من بدون تو بمونم

باور نکردی رفتی عشق منو نخواستی

مگه چی گفتم بهت منو گذاشتی رفتی

مگه چی گفتم بهت منو گذاشتی رفتی

(مازندرانی)

ببین چه کردی با من دارم کم کم میمیرم

واسه ی آخرین بار میخوام تورو ببینم

واسه ی آخرین بار میخوام تورو ببینم

 

 

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ     

این آهنگ در آرشیو ما موجوده 

برای درخواست آهنگ به شماره ام در تلگرام پی ام دهید

8990 610 0930           

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

اسم اهنگ:

سخته بی تو بودن بیا بمون پیش من x







برچسب ها دانلود آهنگ سخته بی تو بودن بیا بمون پیش من دیگه نمیتونم من بدون تو بمونم باور نکردی رفتی عشق منو نخواستی مگه چی گفتم بهت منو گذاشتی رفتی ببین چه کردی با من دارم کم کم میمیرم واسه ی آخرین بار میخوام تورو ببینم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو