loading...

نایس موزیک

,    دانلود اهنگ سرمستم از عطر تو,    دانلود اهنگ یارم دلدارم هر لحظه میبینم تورا,    دانلود آهنگ میرقصم در شعله ها,    دانلود آهنگ محمد زند

حسین بازدید : 67 دوشنبه 07 آبان 1397






,    دانلود اهنگ سرمستم از عطر تو
,    دانلود اهنگ یارم دلدارم هر لحظه میبینم تورا
,    دانلود آهنگ میرقصم در شعله ها
,    دانلود آهنگ محمد زند وکیلی خواب آرام
,    محمد زند وکیلی حوا
,    من بی تو باید چه کنم محمد زند وکیلی
,    محمد زند وکیلی دیوانه منم

شاید این اولین خواب آرام ماست

لحظه ی سر خوش نور و سایه هاست

میرقصم در شعله ها با تو پروانه ام

سرمستم از عطر تو شادم دیوانه ام

میرقصم در شعله ها با تو پروانه ام

سرمستم از عطر تو شادم دیوانه ام

شادم دیوانه ام

شادم دیوانه ام

شادم دیوانه ام

میرقصم در شعله ها با تو پروانه ام

سرمستم از عطر تو شادم دیوانه ام

میرقصم در شعله ها با تو پروانه ام

سرمستم از عطر تو شادم دیوانه ام

میرقصم در شعله ها با تو پروانه ام

سرمستم از عطر تو شادم دیوانه ام

هر کجا میروی صبر کن بی من نرو

تا ابد با توام جان من بی تن نرو

میرقصم در شعله ها با تو پروانه ام

سرمستم از عطر تو شادم دیوانه ام

میرقصم در شعله ها با تو پروانه ام

سرمستم از عطر تو شادم دیوانه ام

شادم دیوانه ام

شادم دیوانه ام

شادم دیوانه ام

میرقصم در شعله ها با تو پروانه ام

سرمستم از عطر تو شادم دیوانه ام

میرقصم در شعله ها با تو پروانه ام

سرمستم از عطر تو شادم دیوانه ام

 

http://www.jenabmusic.com/

دانلود آهنگ - ( کیفیت عالی 320 )







برچسب ها دانلود اهنگ سرمستم از عطر تو دانلود اهنگ یارم دلدارم هر لحظه میبینم تورا دانلود آهنگ میرقصم در شعله ها دانلود آهنگ محمد زند وکیلی خواب آرام محمد زند وکیلی حوا من بی تو باید چه کنم محمد زند وکیلی محمد زند وکیلی دیوانه منم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو