loading...

نایس موزیک

,    دانلود آهنگ مرتضی اشرفی به نام من بی تو,    دانلود اهنگ مرتضی اشرفی من بی تو,    دانلود اهنگ منه بی تو مرتضی اشرفی ریمیکس,    اهنگ مرتض

حسین بازدید : 32 جمعه 04 آبان 1397



,    دانلود آهنگ مرتضی اشرفی به نام من بی تو
,    دانلود اهنگ مرتضی اشرفی من بی تو
,    دانلود اهنگ منه بی تو مرتضی اشرفی ریمیکس
,    اهنگ مرتضی اشرفی منه بی تو
,    ریمیکس اهنگ مرتضی اشرفی منه بی تو
,    دانلود ریمیکس منه بی تو مرتضی اشرفی
,    موزیک ویدیو مرتضی اشرفی منه بی تو
,    دانلود اهنگ تو میگذری و میری
,    ریمیکس مرتضی اشرفی منه بی تو

تو میگذری و میری منو نمی پذیری

هرچی که من میگم بازم تو تصمیمتو میگیری

من میمیرم تو که میری

تو که میری تهش میدونم آخرش

تموم خاطراتمو ازم تو پس میگیری

بگو عشقم نمیری بگو عشقم نمیری

نمیری نه نمیری نه نمیری

منه بی تو یعنی نه نداره هیچ معنی

باورت شه یا نه مثه تو هیچ جا نی

تو قرار بود باشی همه دنیا یعنی

حالا میری دستامو داری پس میزنی

من و سرگیجه و این دلشوره و این بیخوابی

تو هم مثه منی یا که شب راحت میخوابی

بی تو نمیگذره بگو کی میگذره توی دلت

هر کاری کنی نظرم عوض نمیشه راجع بهت

♫   ♫   ♫   ♫

♫   ♫  NEXT1.IR  ♫   ♫

♫   ♫   ♫   ♫

 تو که میری تهش میدونم آخرش

تموم خاطراتمو ازم تو پس میگیری

بگو عشقم نمیری بگو عشقم نمیری

نمیری نه نمیری نه نمیری

منه بی تو یعنی نه نداره هیچ معنی

باورت شه یا نه مثه تو هیچ جا نی

تو قرار بود باشی همه دنیا یعنی

حالا میری دستامو داری پس میزنی

منه بی تو یعنی نه نداره هیچ معنی

باورت شه یا نه مثه تو هیچ جا نی

تو قرار بود باشی همه دنیا یعنی

حالا میری دستامو داری پس میزنی

http://next1.ir/

Mp3

دانلود آهنگ با کیفیت 320

Now Download

 

 








برچسب ها دانلود آهنگ مرتضی اشرفی به نام من بی تو دانلود اهنگ مرتضی اشرفی من بی تو دانلود اهنگ منه بی تو مرتضی اشرفی ریمیکس اهنگ مرتضی اشرفی منه بی تو ریمیکس اهنگ مرتضی اشرفی منه بی تو دانلود ریمیکس منه بی تو مرتضی اشرفی موزیک ویدیو مرتضی اشرفی منه بی تو دانلود اهنگ تو میگذری و میری ریمیکس مرتضی اشرفی منه بی تو
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو