loading...

نایس موزیک

,    ,    دانلود اهنگ علیرضا امیری واسم بخند,    دانلود آهنگ علیرضا امیری بمون با من,    دانلود آهنگ علیرضا امیری احساس خوبیه,  &n

حسین بازدید : 81 سه شنبه 01 آبان 1397


,   
,    دانلود اهنگ علیرضا امیری واسم بخند
,    دانلود آهنگ علیرضا امیری بمون با من
,    دانلود آهنگ علیرضا امیری احساس خوبیه
,    علیرضا امیری یکی اومد
,    دانلود آهنگ سکوت لبهاتو بشکن با من علیرضا امیری

,   

دانلودآهنگ جدید علیرضا امیری دیوونه وار

Download Ahang Jadid Alireza Amiri – Divoone Vaar

اهنگ دیوونه وار علیرضا امیری همراه با متن آهنگ

دانلود آهنگ دیوونه وار با صدای علیرضا امیری با دو کیفیت ۳۲۰ و ۱۲۸

اهنگ علیرضا امیری دیوونه وار

دیوونه وار علیرضا امیری

عطر تو هر کجا باشه دلم همراشه

خوبه که یک نفر تموم دنیات باشه

جالبه هر دفعه میبینمت جذابی

 

متن آهنگ دیوونه وار علیرضا امیری

علیرضا امیری دیوونه وار

تو تموم جونمی واسم بخند

ای دیوونه دیوونم کن و واسم بخند

حتی اگه آسون نباشه زندگی

دست منو محکم بگیر باز هم بخند

واسم بخند آروم جونم

 لبخند تو میتونه دنیای من دیونه رو دیوونه وار عاشق کنه باور کن

اینقد عاشقم عشقم ببین حتی نگات میتونه حرفام و بی منطق کنه باور کن

 لبخند تو میتونه دنیای من دیونه رو دیوونه وار عاشق کنه باور کن

اینقد عاشقم عشقم ببین حتی نگات میتونه حرفام و بی منطق کنه باور کن

باور کن

عطر تو هر کجا باشه دلم همراشه

خوبه که یک نفر تموم دنیات باشه

جالبه هر دفعه میبینمت جذابی

بی همتایی

مثل خورشیدی به من میتابی

جذابی

 لبخند تو میتونه دنیای من دیونه رو دیوونه وار عاشق کنه باور کن

اینقد عاشقم عشقم ببین حتی نگات میتونه حرفام و بی منطق کنه باور کن

 لبخند تو میتونه دنیای من دیونه رو دیوونه وار عاشق کنه باور کن

اینقد عاشقم عشقم ببین حتی نگات میتونه حرفام و بی منطق کنه باور کن

 لبخند تو میتونه دنیای من دیونه رو دیوونه وار عاشق کنه باور کن

اینقد عاشقم عشقم ببین حتی نگات میتونه حرفام و بی منطق کنه باور کن

 لبخند تو میتونه دنیای من دیونه رو دیوونه وار عاشق کنه باور کن

اینقد عاشقم عشقم ببین حتی نگات میتونه حرفام و بی منطق کنه باور کن

http://sornamusic.ir

 

دانلود آهنگ با کیفیت 320







برچسب ها دانلود اهنگ علیرضا امیری واسم بخند دانلود آهنگ علیرضا امیری بمون با من دانلود آهنگ علیرضا امیری احساس خوبیه علیرضا امیری یکی اومد دانلود آهنگ سکوت لبهاتو بشکن با من علیرضا امیری
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو