loading...

نایس موزیک

,    دانلود اهنگ محمد لطفی بی معرفت,    دانلود آهنگ محمد لطفی مثل امروز,    دانلود اهنگ محمد لطفی بعد از تو,    دانلود اهنگ محمد لطفی من همو

حسین بازدید : 39 پنجشنبه 01 شهریور 1397


,    دانلود اهنگ محمد لطفی بی معرفت
,    دانلود آهنگ محمد لطفی مثل امروز
,    دانلود اهنگ محمد لطفی بعد از تو
,    دانلود اهنگ محمد لطفی من همونم
,    دانلود اهنگ محمد لطفی میشه برگردی
,    دانلود اهنگ های محمد لطفی
,    دانلود اهنگ محمد لطفی چرا نمیخندی
,    آهنگ محمد لطفی آخرین قرار
,    دانلود اهنگ محمد لطفی بدتو نمیگم
,   

دانلود آهنگ جدید محمد لطفی آرزو

دانلود آهنگ جدید محمد لطفی آرزو با لینک مستقیم و پخش آنلاین

 Download New Music Mohammad Lotfi Arezoo

از جناب موزیک با دو کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰

نفهمیدی چه آشوبم از اون لحظه از اون دیدار

نفهمیدی وجود من پر بود از عشق از احساس

تو این دنیا چه آروم و چه قلب محکمی داری

نه یکبار که بودم من نشنیدم دوستم داری

آرزو

متن آهنگ محمد لطفی آرزو

نفهمیدی چه آشوبم از اون لحظه از اون دیدار

نفهمیدی وجود من پر بود از عشق از احساس

تو این دنیا چه آروم و چه قلب محکمی داری

نه یکبار که بودم من نشنیدم دوستم داری

تو رفتی قبول کردم ولی باز آرزوت کردم

که باز بیاد روزی که دستاتو بگیرم

تو رفتی قبول کردم ولی باز آرزوت کردم

که باز بیاد روزی که دستاتو بگیرم

نمیدونی چه حالی دارم از وقتی که دل کندی

چه بیزار شدم از آدما و روزای تکراری

چقد سخت بود برای من که ببینم بری راحت

همین بس بود که یک لحظه برگردی به یاد من

تو رفتی قبول کردم ولی باز آرزوت کردم

که باز بیاد روزی که دستاتو بگیرم

تو رفتی قبول کردم ولی باز آرزوت کردم

که باز بیاد روزی که دستاتو بگیرم

 

دانلود آهنگ - ( کیفیت عالی 320 ) دانلود آهنگ - ( کیفیت خوب 128 )

 

 

http://www.jenabmusic.com/47860/music-%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF-%D9%85%D8%AD%D9%85%D8%AF-%D9%84%D8%B7%D9%81%DB%8C-%D8%A2%D8%B1%D8%B2%D9%88.html







برچسب ها دانلود اهنگ محمد لطفی بی معرفت دانلود آهنگ محمد لطفی مثل امروز دانلود اهنگ محمد لطفی بعد از تو دانلود اهنگ محمد لطفی من همونم دانلود اهنگ محمد لطفی میشه برگردی دانلود اهنگ های محمد لطفی دانلود اهنگ محمد لطفی چرا نمیخندی آهنگ محمد لطفی آخرین قرار دانلود اهنگ محمد لطفی بدتو نمیگم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو