loading...

نایس موزیک

,    ,    دانلود آهنگ چه خوبه حالم از اشوان,    اشوان چه خوبه حالم 320,    دانلود موزیک ویدیو اشوان چه خوبه حالم,    دانلود آ

حسین بازدید : 35 دوشنبه 30 مهر 1397


,   
,    دانلود آهنگ چه خوبه حالم از اشوان
,    اشوان چه خوبه حالم 320
,    دانلود موزیک ویدیو اشوان چه خوبه حالم
,    دانلود آهنگ اشوان در خندوانه
,    اهنگ ببین چه خوبه حالم اخه من تورو دارم
,    دانلود آهنگ جدید اشوان قلبم جونم
,    اهنگ چه خوبه حالم از علی مسلمی
,    دانلود اهنگ اشوان ای وای دارم عاشق میشم انگار
,    دانلود آهنگ چه خوبه حالم آخه عشقه تو دست و بالم

http://nicmusic.net/1395/02/ashvan-called-che-khoobe-halam/

Download Music By Ashvan Called Che Khoobe Halam

دانلود آهنگ اشوان به نام چه خوبه حالم با کیفیت بالا

 

چه خوبه حالم

دانلود در ادامه مطلب

 

 

متن آهنگ اشوان به نام چه خوبه حالم

 

آخ که دیگه دلم میگه تموم دنیای منی

ستاره های آسمون و واسه تو میارم زمین

اخ که تو تک ستاره ی شبای تیره و تارمی

آرزو هام تو مشتمه وقتی تومیگی با منی

ای وای باور نمیکنم که تو رو دارم

ای وای نمیدونم نباشی چیه چارم

میخوام اینو همه دنیا بدونن

اونایی که عاشق نیستن دیوونن

اخ که دیگه دلم میگه تموم دنیای منی

ستاره های آسمون و واسه تو میارم زمین

اخ که تو تک ستاره ی شبای تیره و تارمی

آرزو هام تو مشتمه وقتی تومیگی با منی

ای وای باور نمیکنم که تو رو دارم

ای وای نمیدونم نباشی چیه چارم

میخوام اینو همه دنیا بدونن

اونایی که عاشق نیستن دیوونن

ببین چه خوبه حالم . آخه من تو رو دارم ..

اگه یهروز تو رو نبینمت تمومه کارم ..

ببین چه خوبه حالم . آخه من تو رو دارم ..

اگه یهروز تو رو نبینمت تمومه کارم ..

اینو بدون من هر جایی که باشم

نمیشه از تو و نگات جدا شم

نمیشه که یه لحظه بی تو سر شه

میشه زندگیم واسه تو یه نفر شه

اینو بدون من هر جایی که باشم

نمیشهاز تو و نگات جدا شم

نمیشه که یه لحظه بی تو سر شه

میشه زندگیم واسه تو یه نفر شه

ببین چه خوبه حالم . آخه من تو رو دارم ..

اگه یهروز تو رو نبینمت تمومه کارم ..

ببین چه خوبه حالم . آخه من تو رو دارم ..

اخ که دیگه دلم میگه

 

دانلود آهنگ - ( کیفیت خوب 128 )

 







برچسب ها دانلود آهنگ چه خوبه حالم از اشوان اشوان چه خوبه حالم 320 دانلود موزیک ویدیو اشوان چه خوبه حالم دانلود آهنگ اشوان در خندوانه اهنگ ببین چه خوبه حالم اخه من تورو دارم دانلود آهنگ جدید اشوان قلبم جونم اهنگ چه خوبه حالم از علی مسلمی دانلود اهنگ اشوان ای وای دارم عاشق میشم انگار دانلود آهنگ چه خوبه حالم آخه عشقه تو دست و بالم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو