loading...

نایس موزیک

,    دانلود اهنگ چیه تو چشات,    تو چیه تو چشات,    آهنگ بگو چی شد دلای ما دوتا یکی شد,    متن اهنگ چی بگم بهنام بانی,    چی

حسین بازدید : 47 دوشنبه 30 مهر 1397


,    دانلود اهنگ چیه تو چشات
,    تو چیه تو چشات
,    آهنگ بگو چی شد دلای ما دوتا یکی شد
,    متن اهنگ چی بگم بهنام بانی
,    چی بگم هرچی بگم پیش تو و عشقت کمه
,    چی داری تو چشات
,    دانلود اهنگ بگو چی شد
,    اهنگ بهنام بانی چی بگم ریمیکس
,    آهنگ بگو چی شد بهنام بانی

,   

 

 

متن آهنگ بهنام بانی چی بگم

تو چیه تو چشات که یکی برات میمیره تو رو نمیشه نخواد

تویی همه کسم نباشی نفسم میگیره به همین دو تا چشا قسم

تو مال منی و بس عشق ما دو طرفه س

بگو به همه تو رو دوست دارم به همه بگو میمیره برام

بگو خودشو میخوام بگو به همه خیلی دوست دارم

چی بگم هر چی بگم پیش تو با عشقت کمه

تو برای من یکی فرق داری خیلی با همه

چی بگم چشمام خودش دست منو رو میگنه

زیرورو میشه دلم تا عطرتو بو میکنه

بگو چی شد دلای ما دو تا یکی شد

این علاقه همیشگی شد بهتر از این دیگه نمیشد

دیگه با تو همه جوره دارم هواتو

نمیتونه بگیره جاتو هر کی میبینه با تو

چی بگم هر چی بگم پیش تو با عشقت کمه

تو برای من یکی فرق داری خیلی با همه

چی بگم چشمام خودش دست منو رو میگنه

زیرورو میشه دلم تا عطرتو بو میکنه

چی بگم هر چی بگم پیش تو با عشقت کمه

تو برای من یکی فرق داری خیلی با همه

چی بگم چشمام خودش دست منو رو میگنه

زیرورو میشه دلم تا عطرتو بو میکنه

 

دانلود آهنگ - ( کیفیت عالی 320 ) دانلود آهنگ - ( کیفیت خوب 128 )

 

 

http://www.jenabmusic.com/49478/music-%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF-%D8%A8%D9%87%D9%86%D8%A7%D9%85-%D8%A8%D8%A7%D9%86%DB%8C-%D8%A8%DA%AF%D9%85.html







برچسب ها دانلود اهنگ چیه تو چشات تو چیه تو چشات آهنگ بگو چی شد دلای ما دوتا یکی شد متن اهنگ چی بگم بهنام بانی چی بگم هرچی بگم پیش تو و عشقت کمه چی داری تو چشات دانلود اهنگ بگو چی شد اهنگ بهنام بانی چی بگم ریمیکس آهنگ بگو چی شد بهنام بانی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو