loading...

نایس موزیک

,    ,    دانلود آهنگ دلم دریاچه عشقه از سامان,    دانلود آهنگ مکه از سامان,    دلم دریاچه عشقه چشام رودی که می خشکه,    دانل

حسین بازدید : 170 جمعه 27 مهر 1397


,   
,    دانلود آهنگ دلم دریاچه عشقه از سامان
,    دانلود آهنگ مکه از سامان
,    دلم دریاچه عشقه چشام رودی که می خشکه
,    دانلود بهترین آهنگهای سامان
,    دانلود آهنگ هوس از سامان
,    دانلود اهنگ سامان ببار بارون
,    قسم سامان
,    دانلود آهنگ شاد قدیمی سامان
,    دانلود آهنگ بخدا که قسم از سامان

♫♫ سحرگاهی منِ عاشق ، سحرگاهی
منِ عاشق ، به سوی مکه رو کردم
دعا کردم دعا کردم ، دل ُ از غم جدا کردم
واسه عشقی که از قلب ، واسه عشقی که از قلب
خدا خدا خدا کردم ، دل ُ از غم جدا کردم
دل ُ از غم جدا کردم ، به پای تو فدا کردم
سحرگاهی که من عاشق ،به سوی مکه رو کردم
دعا کردم دعا کردم ، دل ُ از غم جدا کردم
واسه عشقی که از قلب ِ ، خدا خدا خدا کردم
دلم دریاچه ی عشقه ، چشام رودی که می خشکه
ببار بارون ببار بارون ، به قلبی که شده تشنه
تو اون دشتی که مرغ عشق ، عزیز خونه اش رفته
به دنبال صدای یار ، صدای چه چه اش گشته
صدای چه چه اش گشته
دلم دریاچه ی عشقه ، چشام رودی که می خشکه
ببار بارون ببار بارون ، به قلبی که شده تشنه
تو اون دشتی که مرغ عشق ، عزیز خونه اش رفته
به دنبال صدای یار ، صدای چه چه اش گشته
صدای چه چه اش گشته
سحرگاهی من عاشق ،به سوی مکه رو کردم
دعا کردم دعا کردم ، دل ُ از غم جدا کردم
دعایی بر سر یارم ، من از عشق و وفا کردم
واسه عشقی که از قلب ِ ، خدا خدا خدا کردم
دل ُ از غم جدا کردم ، به پای تو فدا کردم
دل ُ از غم جدا کردم ، به پای تو فدا کردم
سحرگاهی من عاشق ،به سوی مکه رو کردم
دعا کردم دعا کردم ، دل ُ از غم جدا کردم
دعایی بر سر یارم ، من از عشق و وفا کردم
واسه عشقی که از قلب ِ ، خدا خدا خدا کردم
دل ُ از غم جدا کردم ، به پای تو فدا کردم
دل ُ از غم جدا کردم ، به پای تو فدا کردم
♫♫

 

https://www.tarafdari.com/

https://storage.tarafdari.com/contents/user196737/content-sound/08_-_makkeh.mp3

 







برچسب ها دانلود آهنگ دلم دریاچه عشقه از سامان دانلود آهنگ مکه از سامان دلم دریاچه عشقه چشام رودی که می خشکه دانلود بهترین آهنگهای سامان دانلود آهنگ هوس از سامان دانلود اهنگ سامان ببار بارون قسم سامان دانلود آهنگ شاد قدیمی سامان دانلود آهنگ بخدا که قسم از سامان
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو