loading...

نایس موزیک

,    دانلود اهنگ قلبامون میزنه واسه همدیگه,    دانلود آهنگ وقتی تو کنارمی,    دانلود آهنگ چه عالیه از امیر فرجام,    دانلود آهنگ امیر فرجام

حسین بازدید : 45 جمعه 27 مهر 1397




,    دانلود اهنگ قلبامون میزنه واسه همدیگه
,    دانلود آهنگ وقتی تو کنارمی
,    دانلود آهنگ چه عالیه از امیر فرجام
,    دانلود آهنگ امیر فرجام رمانتیک
,    عالیه حس و حالمون
,    دانلود آهنگ امیر فرجام دیدی چی شد
,    دانلود آهنگ جدید امیر فرجام زندگی با تو
,    دانلود موزیک ویدیو چه عالیه امیر فرجام
,    دانلود آهنگ جدید امیر فرجام عشقم

قلبامون میزنه واسه ی همدیگه

آخه کی مثل من و تو می تونه باشه

همه چیمون شبیه هم شده 

کیه که بتونه مثل ما دیوونه باشه

بهترین حس واسه من اینه که 

می دونم هرچی که بشه با همیم همیشه

رو شونه هات سرمو میزارم

هیچکی واسه من عزیزم مثل تو نمیشه

عشق من جون من نفسم

توی آغوش تو آروم میشم دوباره

حرفات رو قلب من داره اثر میزاره

حواسم پرت میشه سمت تو هی دوباره

عشق تو دنیامه مگه نه بگو آره

توی آغوش تو آروم میشم دوباره

هیچکی مثل من تو رو اینجور دوست نداره

حواسم پرت میشه سمت تو هی دوباره

عشق تو دنیامه مگه نه بگو آره

 

دانلود آهنگ - ( کیفیت عالی 320 ) دانلود آهنگ - ( کیفیت خوب 128 )

 

http://nicmusic.net/1396/01/ghalbamoon-mizaneh/







برچسب ها دانلود اهنگ قلبامون میزنه واسه همدیگه دانلود آهنگ وقتی تو کنارمی دانلود آهنگ چه عالیه از امیر فرجام دانلود آهنگ امیر فرجام رمانتیک عالیه حس و حالمون دانلود آهنگ امیر فرجام دیدی چی شد دانلود آهنگ جدید امیر فرجام زندگی با تو دانلود موزیک ویدیو چه عالیه امیر فرجام دانلود آهنگ جدید امیر فرجام عشقم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو