loading...

نایس موزیک

,    ,    دانلود آهنگ مثل قلب من تو دنیا,    مث درد من تو دنیا هیچ درد مبهمی نیست,    دانلود آهنگ مدار بی قراری,    دانلود آل

حسین بازدید : 109 جمعه 20 مهر 1397



,   
,    دانلود آهنگ مثل قلب من تو دنیا
,    مث درد من تو دنیا هیچ درد مبهمی نیست
,    دانلود آهنگ مدار بی قراری
,    دانلود آلبوم جدید بابک جهانبخش حالم خوبه
,    دانلود موزیک ویدیو مدار بی قراری بابک جهانبخش
,    دانلود آهنگ بابک جهانبخش اکسیژن
,    آلبوم مدار بی قراری بابک جهانبخش 320
,    متن اهنگ مدار بی قراری جهانبخش
,    دانلود آهنگ اینکه سهم من نمیشی بابک جهانبخش

 

مثل درد من تو دنیا

♫♪♭
هیچ درد مبهمی نیست

♫♪♭
تورو دارم و ندارم این عذاب درد کمی نیست

♫♪♭
این که سهم من نمیشی

♫♪♭
یه عذاب نا تمومه

♫♪♭
مثه پرتگاهی می مونه

♫♪♭
که همیشه پیش رومه

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

https://upmusics.com/

 

دانلود آهنگ با کیفیت عالی (320)







برچسب ها دانلود آهنگ مثل قلب من تو دنیا مث درد من تو دنیا هیچ درد مبهمی نیست دانلود آهنگ مدار بی قراری دانلود آلبوم جدید بابک جهانبخش حالم خوبه دانلود موزیک ویدیو مدار بی قراری بابک جهانبخش دانلود آهنگ بابک جهانبخش اکسیژن آلبوم مدار بی قراری بابک جهانبخش 320 متن اهنگ مدار بی قراری جهانبخش دانلود آهنگ اینکه سهم من نمیشی بابک جهانبخش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو